Peugeot Partner z zabudową chłodniczą służy firmie Diety od Brokuła do transportu posiłków do klientów. We flocie jeździ już 100 pojazdów spod znaku lwa. Część z nich wystąpiło w ciekawym filmie promocyjnym. Skąd pomysł na firmę i jak doszło do powstania reklamy? Rozmawiamy z Panią Aleksandrą Rottą, dyrektorem Marketingu Diet od Brokuła.
Jak to się stało że tak szybko się rozwinęliście?
Wierzymy w uczciwość i to po prostu się opłaca. Nasze jedzenie nie zawiera konserwantów i jest pakowane zaraz po przygotowaniu. Dostarczamy posiłki w auto-chłodniach Peugeot Partner, dzięki czemu mamy pewność, że robimy to bezpiecznie. To sprawia, że będąc na diecie od Brokuła jesz nie tylko smacznie, ale i zdrowo. Nad menu oprócz Szefa Kuchni czuwa cały zespół dietetyczek oraz Dział Kontroli Jakości. Dbamy o naszych klientów i słuchamy ich uwag. Każda napisana do nas wiadomość jest analizowana, a żaden komentarz w mediach społecznościowych nie zostaje bez odpowiedzi. Tworzymy zgraną i aktywną społeczność – Ekipę Brokuła. Będąc w naszej Ekipie masz realny wpływ na to, w jakim kierunku rozwija się firma.
Co klienci najchętniej zamawiają? Co jest takim hitem Brokuła?
Nasza oferta stale poszerza się o kolejne typy diet, aby zaspokoić wszystkie potrzeby żywieniowe i móc wspomagać zarówno sportowców, osoby na redukcji, czy wegetarian. Mamy tak bogatą ofertę, że ciężko powiedzieć co jest hitem. Dla każdego z klientów jest to coś innego :-) Grunt to dobrać to, co będzie w 100% odpowiadało na potrzebę danej osoby. Dlatego oferujemy zarówno telefoniczne, jak i mailowe konsultacje z dietetykami, bo wierzymy, że odpowiednio dobrana dieta to klucz do zdrowia.
W których częściach Polski funkcjonujecie?
Nasza mapa dowozów stale się powiększa. Docieramy zarówno do dużych miast, jak Gdańsk, Warszawa, Łódź, Poznań, Szczecin, Toruń, Olsztyn i Katowice, lecz także do mniejszych miejscowości. Na ten moment dietę od Brokuła można zamówić aż w ośmiu województwach, a nasze plany sięgają znacznie dalej.
Używacie Peugeotów z zabudową chłodniczą – jak to wpływa na świeżość posiłków w porównaniu do konkurencji?
Nasze jedzenie pakowane jest od razu po przygotowaniu. Trafia do chłodni szokowej, co pozwala na zatrzymanie maksimum smaku i wartości odżywczych. Dzięki takim zabiegom, mamy pewność, że z kuchni wychodzą jedynie świeże i smaczne dania. Jaki byłby więc sens przewożenia diet w zwykłych samochodach osobowych? Tutaj ponownie dochodzimy do uczciwości wobec klientów. Zachowanie ciągu chłodniczego na każdym etapie produkcji i transportu jest dla nas kluczowe, bo pozwala zachować najwyższą jakość. Naprawdę nie chcemy wiedzieć, jak smakuje jedzenie przewożone osobówką w trzydziestostopniowym upale.
Skąd się wziął pomysł na film promocyjny?
Od początku istnienia firmy, jesteśmy bardzo aktywni w mediach społecznościowych. Od kilku miesięcy działa również kanał na YouTube – BrokułTV. Uważamy, że dzięki filmom możemy pokazać całokształt naszej pracy i pozwolić, by klienci poznali nas lepiej. Nasza flota auto-chłodni jest naszą wielką chlubą i stąd pomysł na film. Samochody Brokuła są bardzo charakterystyczne – oklejone zabawnymi naklejkami, wzbudzającymi uśmiech. Codziennie przemierzają Polskie drogi i stały się swego rodzaju symbolem marki. W planach mamy jeszcze kolejny film, w którym przybliżymy sposób w jaki działa nasza logistyka i przedstawimy osoby odpowiedzialne za to, że nasi klienci codziennie zastają pod drzwiami smakołyki od Brokuła.
Czy korzystaliście z pomocy profesjonalnej firmy czy sami kręciliście film?
Korzystaliśmy z usług profesjonalnej firmy o nazwie Dział Marketingu Diet od Brokuła ;-) Oczywiście to tylko żart. To wszystko zasługa naszych pracowników. Jedyną osobą „z zewnątrz” był operator drona. Nagrania realizowaliśmy w różnych miastach Polski – Warszawie, Szczecinie, Toruniu i w Trójmieście. Co ciekawe realizując nagrania, których główną postacią był oczywiście najnowszy Peugeot Partner, poruszaliśmy się innymi Peugeotami należącymi do naszej firmy. Ekipa BrokułTV na co dzień korzysta z modelu 308. W Trójmieście operator drona był przewożony w konkretne lokacje Peugeotem 508, a niektóre ujęcia kręcone były przez szyberdach modelu 5008. Jak widać, miłość do tej marki jest w Brokule naprawdę duża, a nasze Peugeoty to nie tylko chłodnie.
Bardzo dziękujemy za rozmowę!
Promocja! Do 15 marca, na hasło francuskie.pl rabat -10% na pierwsze zamówienie. W celu skorzystania z oferty prosimy o maila na [email protected]. Rodzaje diet i cennik znajdziecie na stronie: www.dietyodbrokula.pl
Najnowsze komentarze