Ekspozycja Peugeota zajmuje 1.400 m² i obejmuje 17 samochodów. Francuzi prezentują całą zmodernizowaną gamę swoich pojazdów, najświeższą w całej historii obecności Marki na tym rynku. Część z nich pokazywana jest w gamie Roland Garros.
„Generacja 8” i hybrydyzacja
Z trzybryłowym 308 wprowadzonym w październiku 2011 roku, 408 debiutującym w styczniu 2010 roku oraz 508 dostępnym za Wielkim Murem od lipca 2011 roku, Peugeot ma najbogatszą w swojej historii w Chinach gamę sedanów. Ten najpopularniejszy typ nadwozia w Państwie Środka uzupełniają niszowe, jak na Chiny, modele: corssover 3008 oraz stylowe coupe RCZ.
Na pekińskiej wystawie debiutuje też kompaktowy SUV 4008. To drugi ważny salon, na którym to auto jest pokazywane po marcowym debiucie w Genewie https://francuskie.pl/wiadomosci/7907. To ważny dla Francuzów model, również na dynamicznie rozwijającym się rynku tego typu aut w Chinach. A, co nie mniej ważne, stanowi istotne uzupełnienie gamy z ósemką w nazwie, cyfrą uważaną w Chinach za bardzo szczęśliwą. I choć może trudno w to uwierzyć, właśnie tego typu auta cieszą się szczególnym zainteresowaniem w Państwie Środka, co odczuwa 288 dealerów (tzw. 4S = Sales, Services, Spare parts, Survey) oraz 700 agentów sprzedażowych, rozsianych po całych Chinach.
Naturalnie na pekińskiej wystawie nie mogło też zabraknąć hybryd Peugeota reprezentowanych przez modele 3008 HYbrid4 i 508 RXH – pierwsze na świecie hybrydy łączące napęd elektryczny z silnikami wysokoprężnymi. Dodatkowo w Chinach pokazywany jest model 3008 HYbrid4 THP łączący napęd elektryczny ze znakomitym silnikiem benzynowym 1.6 THP.
Gama Roland Garros
Tenis, poprzez swoją dynamikę i elegancję, stał się od lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku naturalnym środkiem wyrazu dla Peugeota. Partner w rozgrywkach Roland Garros teraz eksportuje to prestiżowe wartości do Chin.
Przejawia się to w specjalnych wersjach – właśnie Roland Garros – modeli 308 sedan, 408 i 508. Doskonale wyrażają one styl i emocje.
Urban Crossover Concept: łączenie miasta przyszłości z przygodą
Elegancki, wyrafinowany, charyzmatyczny, sportowy i uwodzicielski Urban Crossover Concept obrazuje wizję kompaktowego, miejskiego crossovera idealnie wpisującego się w charakter wielkich metropolii przyszłości. Zaprezentowaliśmy go bliżej w dniu wczorajszym. Będzie go można obejrzeć za nieco ponad pięć miesięcy na Paris Mondial de l’Automobile.
Rozwój Peugeota na rynku chińskim
Peugeot sukcesywnie zdobywa chińskich klientów. Tylko w pierwszym kwartale bieżącego roku spółka Dong Feng Peugeot sprzedała 54.587 samochodów, co oznacza wzrost o 28% w odniesieniu do analogicznego okresu roku 2011. Francuzi chcą więc wykorzystać szeroką prezentację swojej oferty do wzmocnienia pozycji rynkowej w Państwie Środka.
KG
zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze