Citroën 11 Commerciale wszedł na rynek w pamiętnym roku 1934 i miał specyficzne cechy, predysponujące go jako auto osobowo-dostawcze. Można powiedzieć, że to taki przodem modeli C5 i Berlingo. Reklamowany był jako idealne auto dla rolnika, rzeźnika jak i na weekendowe przejażdżki. Poczytajcie.
„Citroën 11 Commerciale jest bardzo wszechstronny i sprawdzi się zarówno jako samochód roboczy, jak i na przejażdżki. Rzeźnik na ten przykład może bez problemu załadować 2 cielęta o wadze 100 kilogramów lub 6 owiec o wadze 50 kilogramów i przewieźć je gdzie trzeba.
W niedzielę, Citroën 11 Commerciale łatwo przekształca się w pięknego i komfortowego sedana, którym można pojechać do kościoła lub na przejażdżkę. Skrzynia biegów nie wkracza w przestrzeń kabiny, ponieważ jest to napęd na przednie koła, więc nie ma irytującego tunelu transmisyjnego.
Przednie siedzenie można złożyć, aby umieścić książkę przychodów i rozchodów do handlu na żywo lub usunąć, jeśli potrzeba więcej miejsca; Podobnie jak tylne siedzenie, które można również usunąć lub przesunąć. Co ważne, Citroën 11 Commerciale dysponuje również zdejmowaną drewnianą płaską podłogą.
Zobacz: nowe samochody Citroën
Siedzenia, panele drzwi, maty podłogowe i zadaszenia dachowe pokryte są czarną lub szarą powłoką z tworzywa, dzięki czemu nie są brudne i łatwe w utrzymaniu, wracając z targów rolniczych, aby przywieźć zakupy, kurczaki, owce lub wino.” – informował Citroën w swojej reklamie modelu.
Najnowsze komentarze