Citroën HY to bardzo charakterystyczny, nieduży samochód dostawczy, który jest często wykorzystywany jako food truck lub samochód promocyjny. Zwykle widzimy go w Europie, ale nie tylko – okazuje się, że to samochód firmowy firmy Food Truck Promotions z siedzibą w Nowym Jorku, która operuje na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Samochody pojawiły się niedawno na targach kosmetyków.
Dlaczego Citroën HY? Jego charakterystyczny kształt jest nie do podrobienia. Auto wyróżnia się z tłumu, przyciąga klientów i sprawia, że świat staje się piękniejszy. HY wraz z 2CV są dwoma projektami Citroëna z przełomu lat 30-tych i 40-tych, których design cieszy oko i wyróżnia.
Zobacz: wiadomości o marce Citroën. Codziennie aktualne, ciekawe, na bieżąco
„Nasze zabytkowe samochody dostawcze Citroëna pojawiły się na targach SEPHORA w Soho i The Grove w Los Angeles, tworząc bliźniacze mobilne doświadczenia, wraz z niestandardową ścianą ekspozycyjną produktów. Miłośnicy K-beauty ustawili się w kolejce, aby odkryć kolekcję, cieszyć się bezpłatnymi niebieskimi gorącymi bombami kakaowymi LANEIGE i zeskanować kod QR, aby zapisać się na listę e-mail/SMS. Karta otrzymana podczas wydarzenia była złotym biletem do torby z próbkami w Sephorze, dzięki czemu podróż do pielęgnacji skóry była kontynuowana w domu.” – poinformowała firma Food Truck Promotions.
Zobacz: testy samochodów Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
Citroën HY są popularne także w Polsce. Często je można spotkać na targach czy w czasie spotkań food trucków.
Najnowsze komentarze