Jak klienci oceniają Citroëna? Można to samodzielnie sprawdzić na stronie Citroën Advisor, na której jest już ponad 60.000 recenzji pojazdów spod znaku szewronów. Najlepiej ocenianymi modelami były: C3, Berlingo i C5 Aircross.
Citroën Advisor to międzynarodowy serwis, który pozwala klientom francuskiej marki na wyrażenie opinii na temat swojego nowego pojazdu. Klienci, którzy dopiero zastanawiają się, czy wybrać Citroena mogą zapoznać się z recenzjami, które już opublikowali właściciele samochodów spod znaku szewronów. Citroen Advisor powstał w 2014 roku, aby klienci dzielili się swoimi doświadczeniami dotyczącymi jakości obsługi w autoryzowanych serwisach. Z czasem narzędzie zostało wzbogacone o inne funkcje.
W roku 2016 roku do Citroën Advisor dołączyła o platforma recenzji produktów marki, która pozwala klientom podzielić się opinią o swoim Citroënie. Platforma jest obecnie dostępna w 66 krajach, w tym także w Polsce i ma już ponad 60.000 recenzji.
Spośród 12 ocenianych modeli na poziomie międzynarodowym, najlepszą punktację 4,7/5 przyznano trzem modelom: Citroënowi C3, Berlingo oraz C5 Aircross. Opinie polskich klientów są dostępne na stronie citroen-advisor.pl. Najwięcej recenzji i punktację 5 gwiazdek zdobył Citroen C3.
Najnowsze komentarze