Citroën, Peugeot i Opel wprowadziły cyfrowe usługi opłacane abonamentowo w swoich samochodach. Docelowo obejmie to wszystkie marki Stellantis.
Kilka dni informowaliśmy o wprowadzeniu abonamentów do samochodów marki premium, DS Automobiles. Teraz Stellantis rozszerza gamę marek, w których oferuje takie rozwiązanie. Poniżej przedstawiamy szczegóły opłat. W przypadku poszczególnych marek może różnić się niekiedy ich nazewnictwo.
Docelowo usługi obejmą wszystkie marki, z Alfa Romeo, Jeep i Fiat włącznie. Co ciekawe, producent nie poinformował o tym oficjalnie.
Producent oferuje usługi na trzech poziomach:
- Connect One -10 lat w cenie zakupu samochodu,
- Connect Plus – 3 lata bezpłatnej subskrypcji, wliczonej w cenę samochodu,
- Connect Premium – usługi kupowane z ekranu samochodu lub aplikacji
- 39 zł / miesiąc,
- 390 zł / rok,
- 59 zł / miesiąc
- 590 zł / rok
Usługa Connect One obejmuje:
- połączenia alarmowe,
- wezwanie pomocy drogowej,
- cyfrową książeczkę serwisową,
Usługa Connect Plus obejmuje:
- otwieranie i zamykanie samochodu,
- zdalne włączanie świateł pojazdu,
- zdalne uruchamianie klaksonu,
- monitorowanie stanu akumulatora,
- planowanie ładowania,
- zarządzanie temperaturą wnętrza,
Te trzy ostatnie opcje dostępne będą w autach zelektryfikowanych.
- wsparcie nawigacji telefon – samochód,
- wyszukiwanie parkingów,
- informacje o ruchu i wypadkach oraz objazdach,
- ostrzeżenia o fotoradarach,
- aktualizacja map zdalnie,
- dostęp do aktualnej bazy POI w tym stacji z cenami paliwa,
- planowanie podróży pojazdem elektrycznym,
- powiadomienie o kradzieży,
Usługi Connect premium będą wprowadzanie stopniowo a ich ceny nie są jeszcze znane.
Najnowsze komentarze