Nowe logo Dacii to sposób na podkreślenie solidności, prostoty a jednocześnie nowoczesności samochodów Dacia – uważa projektant marki. Auto ma być niedrogie, zapewniać wszystko to co trzeba a jednocześnie służyć wiele lat a jego eksploatacja powinna być jak najtańsza.
Dacia to marka, która przekonała do siebie Europę i przekonała Polaków. Dacia Duster stała się najpopularniejszym SUVem wśród klientów indywidualnych a samochody z fabryczną instalacją LPG sprzedają się tak dobrze, że fabryka ma trudności z nadążeniem z realizacją zamówień. Dacia rozwija swoje udziały w rynku i chce wzmocnić swoją obecność między innymi przez zmiany wizualne. Wizerunek jest przecież w przypadku samochodów bardzo ważny – to jeden z kluczowych elementów decydujących o powodzeniu sprzedaży.
„Nowe logo symbolizuje solidność, prostotę i nowoczesność. Dzięki swojej prostocie nowe logo pozostaje w pamięci ludzi; jest to bardzo silny symbol wizualny” – powiedział Mihai Stoianov, który jest jednym z projektantów w Dacii.
Jeden z Czytelników, stale obecny na łamach Francuskie.pl zauważył, że Dacia Duster to uczciwy samochód. Miał na myśli to, że ten SUV oferuje tyle, ile za niego trzeba zapłacić – ni mniej, ni więcej. To przekłada się później na wysoką wartość rezydualną. Dacia bije w tej dziedzinie rekordy – jak pokazały dane z Niemczech są to samochody wyceniane lepiej niż Toyota.
Ważnym elementem oferty w Dacii są niskie koszty eksploatacji. Fabryczna instalacja LPG, niskie koszty serwisu w ASO, niskie ceny części zamiennych. To powoduje, że auta te są utrzymywane w dobrym stanie technicznym, serwisowane i zadbane. Efekt? Coraz więcej osób do Dacii się przekonuje.
Zobacz: Nowe samochody Dacia
Cały czas warto pamiętać, że Dacia to marka budżetowa i nie można się po niej spodziewać luksusów. Płacąc mniej nie można też oczekiwać, że będzie ciszej, szybciej czy wygodniej. A czego po Dacii się spodziewać? Dowiezie nas od punktu A do punktu B, zrobi do sprawnie, niedrogo, zawieszenie jest lepsze na nasze drogi niż w wielu markach niemieckich czy japońskich, przyjemniejsze. Koszty takiej podróży będą niższe niż u konkurencji. I dla wielu osób jest to argument najważniejszy.
Solidność, prostota i nowoczesność już w Dacii są. Teraz dołącza nowa wizualizacja marki, która to podkreśla. I kolejne zmiany, nowe modele – takie jak Bigster- czekają już na nas horyzoncie. W przyszłym roku zobaczymy ten samochód i kierunek w jakim zmierza Dacia. Do tej pory była to podróż pełna sukcesów.
Najnowsze komentarze