Część zawartych w poniższej informacji prasowej wiadomości już Wam zaprezentowaliśmy, ale myślę, że warto poczytać o tym, co ciekawego DS pokaże za 1,5 tygodnia w Genewie. Zapraszamy więc do lektury.
Dziewięć miesięcy od powstania marki DS, na salonie genewskim debiutuje Nowy DS 5 odświeżony zgodnie z obecnymi tendencjami stylistycznymi. Będzie on eksponowany u boku kultowego modelu DS 21oraz najnowszego projektu DIVINE DS. Od nowego pasa przedniego DS Wings po wydajne silniki, od technologii „high tech” po know-how godny luksusowych marek z tradycjami, modele DS uosabiają dążenie do doskonałości. Ta ważna międzynarodowa impreza będzie dla nowej marki Premium okazją do publicznego zaprezentowania swoich ambicji – DS chce, by samochody francuskie ponownie pojawiły się na rynku aut luksusowych.
W pierwszym roku swojego istnienia jako odrębnej marki, DS mocno zaznaczy swoją obecność na Salonie Samochodowym w Genewie. Na stoisku, które doskonale oddaje wyrafinowanie i dbałość o detale, Marka zaprezentuje swoje najnowsze projekty oraz ofertę usług mobilnych. To najlepszy dowód na to, że nowa marka rozwija skrzydła!
NOWY DS 5 – SYMBOL MARKI DS
Nowy DS 5, flagowy model Marki prezentowany na tegorocznym salonie genewskim, określa jednoznacznie stylistyczną tożsamość Marki, która będzie charakteryzowała wszystkie jej przyszłe modele. Uwagę zwraca zwłaszcza nowy pas przedni.
Awangardowy styl, dynamiczne zachowanie na drodze, wyrafinowana estetyka i starannie dopracowane detale oraz technologie high-tech – Nowy DS 5 dysponuje wszelkimi atrybutami obecnych i przyszłych modeli Marki.
Istotnym elementem w samochodach klasy Premium jest pas przedni. Ten w przypadku Nowego DS5 wyróżnia się klasą i charakterem. Zwraca uwagę wydłużonym grillem z przetłoczeniami i centralnie umieszczonym logo DS – określanym jako DS Wings. Jest on ukłonem w stronę dawnych modeli DS. Całości dopełniają nowoczesne reflektory w technologii DS LED Vision. W kabinie na kierowcę czeka tablet dotykowy najnowszej generacji i umożliwiający podłączenie urządzeń zewnętrznych i dostęp do unikatowej oferty mobilnych usług. Już w chwili wprowadzenia na rynek dostępnych będzie pięć wydajnych silników (w niektórych silnikach moment obrotowy będzie sięgał 400 Nm), wyróżniających się jednocześnie wysoką sprawnością energetyczną (emisja na poziomie 100 g/km, a nawet 90 g/km w zależności od jednostki).
Dzięki nowym atutom oraz dotychczasowym zaletom, takim jak awangardowy design, widoczne w najmniejszych szczegółach wyrafinowanie i miejsce kierowcy w stylu samolotowego kokpitu, Nowy DS 5 staje się flagowym modelem marki DS.
DIVINE DS – PRZYSZŁOŚĆ MARKI DS
Koncepcyjny DIVINE DS stanowi prawdziwy manifest stylistyczny – to kwintesencja marki DS i jej przyszłych modeli. Charakteryzuje się kompaktową sylwetką oraz mocnym, rasowym stylem o wyrazistej linii. Wychodząc poza stylistykę nadwozia, jest to model, który łączy wyrafinowanie – widoczne zwłaszcza w architekturze i absolutnie niezwykłym wykończeniu wnętrza kabiny – i zaawansowane technologie: m.in. laserowe światła czy pokładową kamerę przekazującą obraz tego, co znajduje się za samochodem.
W przypadku tego samochodu koncepcyjnego zespół projektantów dał upust swojej kreatywności i stworzył koncepcję Hypertypage: trzech wymiennych i zróżnicowanych stylizacji wnętrza, z których każda ma odmienny, wyrazisty charakter. Rozwiązanie to odzwierciedla filozofię Marki, która chce oferować swoim klientom samochody wyrażające ich indywidualny charakter.
NOWE MOŻLIWOŚCI DOSTĘPU DO USŁUG MOBILNYCH
Samochody spod znaku DS będą zaawansowane technologicznie, dlatego też Marka wyposaża je w przyjazny dla użytkownika i skoncentrowany na jego potrzebach dostęp do urządzeń zewnętrznych i usług mobilnych:
– ekran dotykowy, który będzie dostępny we wszystkich modelach DS w pierwszym półroczu. W modelu DS 5 zainstalowano ekran najnowszej generacji z funkcjonalnością New Mirror screen, która umożliwia wyświetlenie ekranu smartfona i uzyskanie tym samym dostępu do wszystkich danych i funkcji bezpośrednio poprzez ekran dotykowy w samochodzie.
– DS Connect Box, czyli ofertę innowacyjnych mobilnych usług, które mają spełnić oczekiwania klientów Marki w zakresie bezpieczeństwa, oszczędności czasu, niskich kosztów i komfortu. Wszystkie te usługi działają z wykorzystaniem wbudowanego modułu GPS i karty SIM.
Na dzień dzisiejszy dostępne są cztery usługi:
> Pakiet SOS & Assistance: automatyczne połączenie z numerem alarmowym lub z centrum pomocy – wystarczy nacisnąć przycisk „ SOS”.
> Pakiet Monitoring: wirtualna książka przeglądów (automatyczna kontrola przebiegu i informacje o zbliżających się przeglądach) oraz raporty dotyczące eksploatacji samochodu.
> Pakiet Mapping: lokalizacja samochodu, wyświetlanie tras, informacje użytkowe w przypadku wynajmu pojazdu.
> Pakiet Tracking: całodobowa i całoroczna lokalizacja w przypadku kradzieży.
– Najnowsza mobilna aplikacja MyDS kompatybilna z systemami iOS/Android. My DS obejmuje cały zestaw funkcji: odnajdywanie miejsca, w którym został zaparkowany samochód, kontynuowanie trasy na piechotę aż do miejsca docelowego, przypomnienia o terminach przeglądów, dostęp do dokumentacji samochodu itp. Jaki jest cel tych usług? DS pragnie wspierać użytkownika podczas jazdy i zaoferować mu intuicyjne w obsłudze i innowacyjne usługi. Dzięki temu posiada on dostęp do wszystkich informacji dotyczących samochodu i specjalnych ofert dla klientów DS.
Marka DS
Francuska marka rodem z Paryża. Oficjalnie powstała 1 czerwca 2014 r. Jej celem jest przyczynienie się do powrotu francuskich samochodów do segmentu Premium. Marka DS, czerpiąca z tego, co najlepsze we francuskim know-how, podtrzymuje tradycje innowacyjności i elegancji stylu, odziedziczone po modelu DS z 1955 roku. Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* i DS 6*. Oferuje samochody wyróżniające się wyjątkowym stylem, wyrafinowanymi detalami, szlachetnymi materiałami i zaawansowanymi technologiami, a także hybrydowym układem napędowym z silnikiem wysokoprężnym Hybrid4 oferowanym w DS 5. W Europie samochody marki DS można kupić w DS Store lub w salonach sieci CITROËN dysponujących oddzielną powierzchnią ekspozycyjną dla nowej marki. W Chinach posiada własną sieć sprzedaży. DS oferuje swoim klientom możliwość poszerzenia kontaktu z marką poza sam produkt dzięki ofercie ekskluzywnych usług Premium i przynależności do klubu DS PRIVILÈGE. Od swojego debiutu rynkowego do dnia dzisiejszego marka sprzedała 500.000 samochodów.
*Sprzedawane wyłącznie w Chinach
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze