Klienci marki DS Automobiles mogą zapoznać się z aktualną ofertą bez wychodzenia z domu. Prezentacja nowego DS 7 Crossback lub DS 3 Crossback jest możliwa za pomocą aplikacji takich jak Messenger, Skype czy WhatsApp.
W związku z wprowadzonym stanem epidemii oraz zaleceniami władz dotyczącymi ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa, marka DS Automobiles udostępniła dla klientów E-DS Store, w którym mogą zapoznać się z bieżącą ofertą bez wychodzenia z domu oraz skontaktować się z handlowcem za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub narzędzi online. Zespoły handlowe są dostępne, aby udzielać informacji na temat nowych i używanych samochodów osobowych i dostawczych oraz porad dotyczących ich serwisowania.
W E-DS STORE marka prezentuje aktualną ofertę. Klienci mogą poznać wybrany przez siebie model, a także zarezerwować samochód dostępny „od ręki” na okres do 5 dni. Udostępnione narzędzia pozwolą skontaktować się z handlowcem i zapoznać się z autem bez potrzeby bezpośredniego spotkania.
Pracownicy salonów DS oferują ekskluzywną obsługę, dostosowaną do potrzeb każdego klienta, przy użyciu różnych narzędzi do wideokonferencji, aby przedstawić DS 3 Crossback, DS 7 Crossback oraz zelektryfikowane modele DS 3 Crossback E-TENSE i DS 7 Crossback E-TENSE, jak również usługi i świat DS Automobiles. Marka DS umożliwia swoim klientom kontakt online z handlowcami, którzy pomogą w zakupie samochodu bez potrzeby wychodzenia z domu.
Jednocześnie Autoryzowane Serwisy DS Automobiles pozostają otwarte i oferują klientom usługi posprzedażne. Przestrzegając niezbędnych środków ostrożności i wprowadzając dodatkowe procedury higieniczne marka chce nadal zapewniać mobilność wszystkim osobom, dla których jest to konieczne oraz umożliwiać bezpieczne przemieszczanie się swoim klientom. W większości punktów serwisowych klienci mogą zamówić usługi serwisowe door–to-door. Aktualne godziny otwarcia salonów i serwisów marki DS są dostępne tutaj.
Informacja prasowa: DS Automobiles
Najnowsze komentarze