Bardzo dobry miesiąc dla Fiata. Ta marka koncernu Stellantis, która posiada w Brazylii szeroką ofertę samochodów, sprzedaje się znakomicie.
Fiat po raz kolejny zapewnił sobie pozycję lidera na rynku brazylijskim. Zarejestrowano 30.849 sztuk (o 8.521 więcej niż w przypadku wicelidera), a udział w rynku wyniósł 20,2%. W porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku, marka odnotowała wzrost o 7,9 procent pod względem wydanych tablic rejestracyjnych (2 267 sztuk). Dobrze radziła sobie również Strada, która zapewniła sobie tytuł najlepiej sprzedającego się pojazdu w Brazylii z 8.022 sprzedanymi egzemplarzami i 68,8% w segmencie pickupów B.
Zobacz: wiadomości motoryzacyjne. Codziennie
Marka umieściła również trzy modele w pierwszej dziesiątce bestsellerów w kraju. Oprócz Strady na szczycie rankingu, Argo znalazł się na szóstym miejscu z 4.696 sprzedanymi egzemplarzami, a Mobi na dziesiątym miejscu z 3.719 sprzedanymi egzemplarzami. Warto zauważyć, że Mobi miał 53,6 procent udziału w segmencie A-Hatch. Co więcej, Fiat zapewnił sobie również pierwsze miejsce na podium w segmencie hatchy (20,1%), pickupów (37,4%) i vanów (45,4%).
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów. Opinie, pomiary, spalanie
„Inspirujące jest rozpoczęcie roku na właściwej stopie, już jako lider brazylijskiego rynku, tak jak zakończyliśmy ubiegły rok. Jest to pozycja, którą utrzymujemy od trzech lat i dołożymy wszelkich starań, aby ją utrzymać. W tym celu przygotowujemy świetne wiadomości na rok 2024” – powiedział Herlander Zola, starszy wiceprezes ds. działalności handlowej w Stellantis w Brazylii i lekkich pojazdów użytkowych (LCV) w Ameryce Południowej.
Najnowsze komentarze