Grupa PSA wraz ze swoim chińskim partnerem Dongfeng Motor opracowały plan restrukturyzacji swojej spółki. Strategia obejmuje ograniczenie kosztów, wprowadzenie nowych modeli i zwiększenie rocznej sprzedaż do 400.000 egzemplarzy rocznie do roku 2025.
Spółka Dongfeng Peugeot Citroen Automobiles (DPCA), która została utworzona w 1992 roku, zajmuje się produkcją samochodów marki Citroen i Peugeot na rynek chiński. Ze względu na trudną sytuację na największym rynku motoryzacyjnym świata partnerzy opracowali strategię zmian. Spółka chce obniżyć próg rentowności poniżej 180.000 pojazdów w roku 2019 i poniżej 150.000 egzemplarzy w latach 2020-2021.
W ciągu najbliższych trzech lat Grupa PSA i Dongfeng Motor zamierzają wprowadzić na rynek chiński 14 nowych modeli samochodów, a każdy z pojazdów po roku 2020 będzie posiadał wersję elektryczną lub hybrydową. W planach jest uzyskanie rocznej sprzedaży pojazdów na poziomie ok. 250.000 egzemplarzy w latach 2020-2021 oraz 400.000 sztuk do roku 2025.
Najnowsze komentarze