Jednostkę napędową spotkały jednak pewne zmiany. Ciśnienie turbosprężarki wzrosło o 0,2 bara do wartości 2,5 bara. W związku z tym zmieniono układ dolotowy powietrza do turbiny. Pozwoliło to poprawić wartości relacji masy do mocy do poziomu 5,09 kg/KM i mocy z litra pojemności skokowej do 132,5 KM/l.
Megane RS Trophy przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6 sekund, co oznacza zysk o 0,1 sekundy w stosunku do standardowego RS-a. Nieznacznie – o 4 km/h – wzrosła też prędkość maksymalna wynosząca w RS Trophy 254 km/h.
Samochód wyróżnia czarny dach, specjalne naklejki, przeprojektowany tylny spojler i 19-calowe koła w kolorze błyszczącej czerni. Oprócz lakieru Sirius Yellow, który możecie podziwiać na zdjęciu poniżej, Megane RS Trophy będzie można zamówić także w kolorach Glacier White, Etoilé Black oraz Cassiopée Grey.
Średnie zużycie paliwa tej wersji Megane wynosi 8,2 litra / 100 km. Emisja dwutlenku węgla, to tylko 190 g/km.
Publiczna prezentaja Megane RS Trophy zaplanowana jest na 17. czerwca na torze Nürburgring w Niemczech. Zamówienia będzie można składać od 20. czerwca we Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Portugalii, Hiszpanii, Włoszech, Szwajcarii, Austrii i Słowenii. We Francji ceny rozpoczynają się od poziomu 25.500 euro.
KG
Najnowsze komentarze