Podlegał będzie bezpośrednio pod Jean-Philippe Imparato, kierującego nowo powstałą Dyrekcją Handlową Grupy na Europę, a odpowiedzialny będzie za:
– realizację celów handlowych i finansowych obu Marek,
– wdrożenie strategii rozwoju i podnoszenie konkurencyjności produktów Marek Peugeot i Citroën.
Dyrektorowi Generalnemu Marek Peugeot i Citroën w Polsce podlegać będą bezpośrednio Dyrektorowie Filii Peugeot i Citroën, odpowiadający za rozwój sprzedaży i sieci dealerskiej każdej z Marek.
Z dniem 1. stycznia 2012:
– Guillaume Ducrest pozostaje Dyrektorem Peugeot Polska,
– Jacek Trojanowski, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Citroën Polska, zostaje powołany na stanowisko Dyrektora Citroën Polska.
Nominacje te są konsekwencją reorganizacji Dyrekcji Marek Grupy, która ma na celu przede wszystkim:
– wzmocnienie zasięgu i wizerunku obu Marek w skali globalnej,
– uproszczenie operacji handlowych w Europie przy jednoczesnym zwiększeniu ich skuteczności.
Lahouari Bennaoum, 39 lat, rozpoczął swoją przygodę zawodową z marką Citroën w Dyrekcji Regionalnej w Bordeaux, gdzie od 1998 roku sprawował funkcję Szefa Strefy ds. Części Zamiennych. Od września 2005 roku do września 2008 roku zajmował stanowisko Dyrektora ds. Części Zamiennych i Serwisu w Automobiles Citroën. Od października 2008 był szefem regionu i koordynował działania na rynkach Republiki Czeskiej, Słowacji, Rumunii, Węgier, a później także Polski, Danii, Szwecji oraz Norwegii.
Źródło: Citroën Polska i Peugeot Polska
Najnowsze komentarze