Dacia rozpoczyna globalną ofensywę marketingową i prezentuje swój najnowszy film reklamowy: „Dacia Duster, dla prawdziwych ludzi”. To odwołanie się do prostych codziennych przyjemności, które można mieć w życiu.
Nowa Dacia Duster jest bardziej atrakcyjna, znakomicie wygląda i nadal posiada bezkonkurencyjny stosunek możliwości do ceny. Dacia to również samochód, który dostosowuje się do stylu życia użytkownika. Przekaz z reklamy płynie następujący: nowy Duster jest najlepszym towarzyszem, niezależnie od tego, jak podróżujesz – solo, z przyjaciółmi lub rodziną. Niezależnie od tego, czy biwakujesz, uprawiasz sport, łowisz ryby czy pływasz.
W tym nowym filmie marki odkryj naszą autentyczną wizję pojazdów, zaprojektowanych i zbudowanych z myślą o wszystkich zastosowaniach prawdziwego życia: życia wypełnionego prostymi radościami, intensywnymi chwilami i autentycznymi spotkaniami z ludźmi – pisze o swojej reklamie producent.
Zobacz: Testy samochodów Dacia. Pomiary, opinie, spalanie
Dacia, nieco wbrew aktualnej modzie, mówi wprost: samochód to wolność. Nie ma być sposobem na życie, a jedynie środkiem do osiągania celów. Stąd też sformułowanie „Dacia Duster dla nas, prawdziwych ludzi.” To nie tylko hasło reklamowe, ale także ważny drogowskaz, by być blisko prawdziwych wartości i unikać sztuczności.
Założona w 1968 r. i ponownie wprowadzona na rynek przez Grupę Renault w 2004 r. w całej Europie i krajach śródziemnomorskich, Dacia zawsze oferowała samochody o najlepszym stosunku jakości do ceny, nieustannie redefiniując to, co najważniejsze. Zmieniając zasady gry, Dacia oferuje samochody, które są proste, wszechstronne, niezawodne i dostosowane do stylu życia swoich klientów. Modele Dacia stały się punktem odniesienia na rynku: Sandero, najlepiej sprzedający się samochód dla europejskich konsumentów każdego roku od 2017 r.; Duster, najlepiej sprzedający się SUV dla europejskich konsumentów od 2018 r.; Spring, mistrz dostępnej mobilności elektrycznej; oraz Jogger, wszechstronny samochód rodzinny segmentu C – pisze Dacia.
Zobacz: nowe samochody Dacia. Promocje
Utwór Vivre (Życie) to piosenka Michela Bergera, francuskiego piosenkarza i autora tekstów, popularnego w latach 80. i 90. Przez dwie dekady jako piosenkarz był czołową postacią francuskiej sceny muzyki pop; jako autor tekstów współpracował z takimi artystami jak France Gall, Françoise Hardy czy Johnny Hallyday
Najnowsze komentarze