Napęd hybrydowy E-Tech w ubiegłym roku dołączył do oferty Renault Megane Grandtour. Teraz przyszła kolej na hatchbacka. Nowa wersja jest już dostępna we Francji.
Napęd, który do tej pory był zarezerwowany dla kombi, w końcu jest dostępny dla Renault Megane w wersji hatchback. Na razie dołączył do francuskiego katalogu, ale wkrótce hybrydę o mocy 160 KM zamówimy także w Polsce. Zaletą hatchbacka jest to, że Renault proponuje tańszą wersję SL Limited, której cena rozpoczyna się od 37.600 euro (172 tys. zł).
Kombi z napędem E-Tech po podwyżce 500 euro kosztuje 40.000 euro (ok. 183 tys. zł). Kwota może zostać pomniejszona o 2000 euro dodatku ekologicznego dla hybryd typu plug-in, który obowiązuje we Francji (od 1 lipca 1000 euro).
Podstawowe wyposażenie Renault Megane E-Tech składa się m.in. z dwustrefowej klimatyzacji automatycznej, 7-calowego ekranu dotykowego, bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu, asystenta parkowania z przodu i z tyłu oraz 16-calowych felg.
Zanim w Polsce pojawi się wersja hybrydowa E-Tech obserwujemy inne zmiany w katalogu napędów. Do oferty Renault Megane dołączyła ostatnio 3-cylindrowa jednostka benzynowa TCe o pojemności 1 litra znana z Clio i Captura. W kompakcie silnik generuje wyższą moc 115 KM, czyli tyle samo, co wycofany 4-cylindrowy motor 1.3 TCe. Francuski kompakt z nowym napędem kosztuje 75.900 zł. Produkcja zamówionych pojazdów rozpocznie się we wrześniu.
Najnowsze komentarze