Nowy Peugeot 208 II będzie dostępny z trzema rodzajami napędu. Będą to odpowiednio silniki benzynowe, diesla oraz elektryczny. W wariancie benzynowym nowy Peugeot 208 II będzie posiadał trzy warianty – podstawowy, o mocy 75 KM, 100 KM oraz topowy o mocy 130 KM. Diesla prawdopodobnie zobaczymy w odmianie 100 KM. Najciekawszy wydaje się być supernowoczesny napęd elektryczny, oferujący aż 340 km zasięgu.
Nowy Peugeot e-208 II będzie miał możliwość bardzo szybkiego ładowania. Wykorzystując najmocniejszą dostępną aktualnie ładowarkę 100 kW będzie można go naładować do 80% w 30 minut. Domowy Wallbox umożliwi ładowanie w 5 do 8 godzin. Tradycyjne ładowanie ze zwykłego gniazdka trwać będzie 16 godzin. Ale najważniejsze jest to, że wersja elektryczna pojawi się na rynku od razu – nie będziemy musieli na nią czekać.
Nowy Peugeot 208 II będzie dostępny wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej. Klienci nie są aktualnie zainteresowani wersjami 3-drzwiowymi.
Najnowsze komentarze