Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Partnerzy
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Nowy Peugeot 3008 traci silnik 1.6 PureTech o mocy 180 KM

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-06-03
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
3.5k 35
A A
70
Peugeot 3008 po face liftingu

Warto przeczytać!

Najtańszy samochód kontra crossover i SUV. Ile trzeba dopłacić do większych aut marek Citroën, Dacia , Peugeot i Renault?

Nowy Peugeot 508 tymczasowo straci układ hybrydowy o mocy 225 KM

Szef Renault krytykuje… obniżki cen samochodów elektrycznych. Zaskakujące słowa Luca de Meo

Obchody 145. rocznicy urodzin Andre Citroëna w Rydzynie. Tłum gości, tort i zapowiedź ważnego wydarzenia

W katalogu Peugeota kolejne zmiany i tym razem nie chodzi nam o cenę. Model 3008 stracił silnik benzynowy 1.6 PureTech o mocy 180 KM. Klienci, którzy preferują pojazd o wyższej mocy, muszą wybrać napęd hybrydowy.

Przy okazji face liftingu Peugeot 3008 pod koniec ubiegłego roku producent dyskretnie wycofał z oferty 2-litrowego diesla BlueHDi o mocy 180 KM. Przyszła kolej na czystki w napędach benzynowych. Kompaktowy SUV nie jest już dostępny z 4-cylindrowym motorem benzynowym o mocy 180 KM a klienci nastawieni na wyższe osiągi będą musieli wybrać mocniejszy, ale także droższy model hybrydowy. Cena Peugeot 3008 HYbird o mocy 225 KM wynosi 176.300 zł. Za 300-konny wariant z napędem na wszystkie koła trzeba zapłacić już prawie 200 tys. zł. W niższej części cennika znajdziemy jeszcze silnik 1.2 PureTech o mocy 130 KM oraz 130-konnego diesla.

We Francji Peugeot wycofał jednostkę 1.6 Pure Tech także z oferty Peugeot 508. Benzynowa wersja pojazdu była dostępna w katalogu w wersji o mocy 180 oraz 225 KM. Na szczycie gamy pozostaje jednak 508 Peugeot Sport Engineered, który dzięki układowi hybrydowemu dysponuje mocą 360 KM i potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 5,2 sekundy.

Pomimo wyższej mocy, 508 PSE ma katalogową emisję CO2 wynoszącą zaledwie 46 g/km, czyli niższą niż wariant napędzany wyłącznie benzyną. Najmocniejszy Peugeot wciąż korzysta z jednostki 1.6 PureTech, ale dzięki pomocy dwóch motorów elektrycznych wartość emisji w testach WLTP jest niższa. Peugeot 508 napędzany silnikiem PureTech 180 emituje 141 g/km.


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.8 4 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 3008508508 Peugeot Sport EngineeredPeugeot
Udostepnij1196Tweet748Udostepnij209
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

70 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
70
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.
Hydropneumatyka Citroëna bez tajemnic. Jedyne takie szkolenie dla mechaników i warsztatów: 24-26 marca 2023. Zgłoś się teraz
Learn more
This is default text for notification bar
Learn more