Nowy Peugeot 508 SW został wyróżniony nagrodą w prestiżowym teście Fleet Cars&Vans 2019

14 338

W tym roku marka Peugeot po raz kolejny zdobyła uznanie w teście Fleet Cars&Vans, zorganizowanym przez magazyn „Fleet”. Została tym razem nagrodzona w kategorii „Duży Samochód Firmowy” za model Peugeot 508 SW, który właśnie zadebiutował na polskim rynku.

Magazyn „Fleet” już po raz piąty zorganizował flotowy test samochodów osobowych i użytkowych. W testach Fleet Cars&Vans, Auto Premium wzięło udział 80 samochodów dla biznesu.

W rolę jurorów wcieliło się grono 100 ekspertów odpowiedzialnych za flotę samochodową w dużych firmach z różnych branż, przedstawiciele firm leasingowych oraz z sektora Car Fleet Management. Pod okiem profesjonalnej kadry instruktorów przeprowadzono próby na dużej i małej pętli toru Kielce w Miedzianej Górze, próby off roadowe oraz jazdy na drogach publicznych.

Nagroda w testach Fleet Cars&Vans to kolejne wyróżnienie dla marki Peugeot przyznane przez branżę flotową. W niedawno rozstrzygniętym plebiscycie Fleet Awards marka została z kolei nagrodzona w kategorii „Najlepszy mały samochód dostawczy” za model Peugeot Partner oraz zdobyła nagrodę czytelników MŚP Biznes, w kategorii „Najlepszy samochód dla przedsiębiorców”, dla modelu Peugeot 508 w wersji sedan.

Nowy Peugeot 508 SW czerpie inspiracje ze świata nadwozi shooting brake i łamie wszystkie kanony obowiązujące na konkurencyjnym rynku modeli kombi w segmencie D. Niska i dynamiczna sylwetka nowego Peugeot 508 SW przykuwa uwagę. Atletyczna elegancja współgra z praktycznym podejściem do przestronności, pojemności i dostępności bagażnika. Model jest wyposażony w najnowszej generacji Peugeot i-Cockpit®, nowością jest również unikatowy w tym segmencie system Night Vision oraz adaptacyjne zawieszenie. Samochód ma niewielki promień skrętu, dzięki temu nie są mu straszne ani ulice ze zwartą miejską zabudową, ani szerokie autostrady. Doskonały układ jezdny nowego Peugeot 508 SW wpisuje się w pełni w DNA marki i zapewnia kierowcy znakomite wyczucie nawierzchni i perfekcyjną kontrolę ruchów nadwozia.

Nowy Peugeot 508 SW oferuje silniki PureTech i BlueHDi nowej generacji spełniające wymagania normy Euro 6.d i Euro 6.d-temp (z rozpowszechnioną na szeroką skalę technologią SCR, jeśli chodzi o silniki BlueHDi), które zapewniają poziomy emisji CO2 Best in Class.

W czwartym kwartale 2019 r. planowane jest w Polsce rozszerzenie gamy silnikowej o jednostkę typu Plug-in Hybrid (PHEV) o mocy 225 KM.

Nowy Peugeot 508 SW to doskonała propozycja dla kadry menadżerskiej. Wysoka efektywność, bezpieczeństwo i najwyższej klasy komfort były od początku wpisane w założenia techniczne projektu, co gwarantuje spełnienie oczekiwań kierowców, dla których samochód jest narzędziem codziennej pracy. Nagroda w teście Fleet Cars&Vans jest tego najlepszym dowodem – powiedział Tomasz Chodkiewicz – dyrektor sprzedaży flotowej i samochodów używanych marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.

Sukcesy gamy modelowej oraz coraz bogatsza oferta sprzedażowa, między innymi wprowadzenie atrakcyjnych warunków zakupu dla grup zawodowych (lekarzy, prawników, policjantów, nauczycieli, marynarzy, górników, rolników, diagnostyków, farmaceutów, służb mundurowych, księży oraz osób z niepełnosprawnością) sprawiają, że marka Peugeot jest w pełni gotowa na zaspokajanie potrzeb dynamicznie rozwijającego się i bardzo konkurencyjnego rynku

 

PEUGEOT

Marka oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji.

Peugeot działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2018 roku marka sprzedała ponad 1.740.000 samochodów.

Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.

 

 

źródło: Peugeot Polska

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
11 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
11 Autorzy komentarzy
NorbertpawelhksMarcinwekMarcinwekPiotr Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
jan
Gość
jan

Znów to samo. Wypada chyba napisać, że to artykuł sponsorowany.

Zenon
Gość
Zenon

Silniki Puree Tech trzy razy były silnikami roku. Tylko się cieszyć.

Michał
Gość
Michał

Panie Krzysztofie, jeśli to nie jest tekst sponsorowany – to jeszcze gorzej. Oznacza to, że puszcza Pan w świat ten marketingowy bełkot za friko. Siedziałem we wtorek w nowym 508 SW w wersji GT ++++++ czyli tzw czegotoniemającej- ze świadomością że cześć nowych rozwiązań można ocenić dopiero w czasie jazdy. Z pól godziny rozmawiałem ze sprzedawcą, świadomym tego że ja jeżdżę poprzednim GTkiem więc pewne kwestie „nie ze mną te numery Brunner”. Pominę fakt że adaptacyjne zawieszenie czy Night Vision sa dostępne w bardzo wysokich wersjach wyposażeniowych a nie w standardzie to to klasyka i wszyscy tak robią. Po kolei.… Czytaj więcej »

Grzesiek Jaworski
Gość
Grzesiek Jaworski

Sam pan pisze bzdury
Pierwszy przykład z brzegu.
Cena z roku 2012 nie ma się nijak co ceny z roku 2019 z powodu inflacji zarówno w Polsce jak i we Francji.
Drugie
Co pan za bzdury pisze o problemach z miejscem na nogi z przodu – po co te kłamstwa?
Trzecie
Moim zdaniem iCockpit Peugeot jest dzisiaj najlepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o współczesne samochody. Rozumiem, że może się panu nie podobać ale są tysiące ludzi którzy go uwielbiają właśnie za to jaki jest
W tym ja

Michał
Gość
Michał

Oooo widzę nerwową reakcję. Dział PR Peugeot Polska ?
Tak, w nowym 508 jest znacznie mniej miejsca na nogi na miejscu kierowcy.
Tak, w lewą nogę coś uwiera.
Proszę się nie kompromitować uzasadniając podwyżkę ceny o 50% inflacją.

Wymienione cechy iCockpitu to nie są ” misie” tylko gorsza ergonomia. Bo reagujemy na ruch w polu widzenia – animowane przełączanie zegarów rozprasza.
Rezygnacja z HUD to też błędny wybór.

Grzesiek Jaworski
Gość
Grzesiek Jaworski

Pana reakcja na pewno jest nerwowa. Prosze się jednak tak nie denerwować, bo w pana dziale PR Volkswagena żyłka panu pęknie

Dwa lata temu kupiłem 3008 Allure w benzynie 1.6 i za rok, gdy skończy mi się leasing rozważam właśnie 508 w SW, też z 1.6. Nie wiem co pana rozprasza w zegarach w czasie jazdy, być może pan w ogóle tego nie widział , ale one animacje mają kiedy się coś przełącza

Także zalecam więcej odpoczynku a na rozpaloną upałami głowę lód. Prosze ochłonąć

Piotr
Gość
Piotr

Poprzedni 508 był kierowany do taksówkarzy (z zawodu lub upodobań), a aktualny nie. I chyba w tym problem.

Michał
Gość
Michał

No to się Pan podsumował
ja napisałem „animowane przełączanie zegarów rozprasza”
pan napisał
” one animacje mają kiedy się coś przełącza”

to co- widxziałem czy nie widziałem

Benzyna 1,6 to tzw biedaedyszyn więc pewnie jak mowie o HUD, automacie czy szyberdachu / Ciello to pan kompletnie nie wie o czym ja mówię.

Marcinwek
Gość
Marcinwek

proszę pojeździć po salonach i zobaczyć cenniki , corolla za 130K Pana nie szokuje ? Ceny wzrosły u wszystkich producentów i właśnie tak drastycznie !! Cenę wymuszają poniekąd unijne przepisy określające minimalny zakres urządzeń poprawiających bezpieczeństwo. P 508 kupuje się raczej oczami , ja z tyłu nie jeżdżę więc mam w dupie ilość miejsca, z przodu jest tak jak lubię i to „klaustrofobiczne”odczucie bardzo mi odpowiada. Zawsze mogłem kupić Riftera , tam miejsca jest pod dostatkiem szczególnie w 7 osobowej odmianie, cena też poniżej 100k ,może to jest auto dla Pana :) . Jedyna duuuża wada tego auta to tzw… Czytaj więcej »

Michał
Gość
Michał

Od końca – po co te złośliwości na poziomie ” ajfoniarzy” czyli nie stać cię to krytykujesz. Jeżdżę 508 GT przed liftem i to nie było tanie auto. Z tym autem porównuje nowe 508. ten minimalny zakres urządzeń bezpieczeństwa to mój obecny spełnia z naddatkiem, więc tu się wiele nie zmieniło. Z Corollą – celnie, byłem w salonie i dwulitrowa hybryda mniej więcej tyle kosztuje. Ale to i tak 100 tysięcy mniej niż nowe 508 GT. A np w tej wersji będzie HUD. Staram się nie używać argumentów że mi się podoba lub nie” bo każdy ma swojego Misia. Natomiast… Czytaj więcej »

Marcinwek
Gość
Marcinwek

Ja to rozumiem ale starego 508 w żadnym aspekcie nie można porównać z nowym, są to 2 różne samochody. Szef Peugeot JP Imperato przekazał taką informację jeszcze przed premierą tego modelu , użytkownicy starego 508 będą się przesiadać na 5008 bo takie mają być europejskie trendy, suvujemy się :) . Nowy 508 ma odebrać część klientów markom premium i trafić do zupełnie nowego odbiorcy , czas pokaże czy się uda. Właśnie koncepcja i-cocpit ma za zadanie uwolnić od HUDa, oryginalne i proste. Zostaje Panu dojeżdżanie starego modelu ,ewentualnie coś z VAG , może Camry ?? Osobiście zawsze kupuję auta tylko… Czytaj więcej »

pawelhks
Gość
pawelhks

Panowie gadu gadu, a ja ze cztery nowe P508 widzialem w ostatnie dwa tygodnie na ulicach Krakowa, przyjemny widok dla oka

Norbert
Gość
Norbert

To już powalająca ilość, jak na blisko rok sprzedaży i miasto Kraków (tak, tak – zamówienia ruszyły rok temu i sprzedaż firstów). Pytanie, czy to cztery różne, czy dwa widziane po dwa razy, i które z nich były „demówkami” lub sprzedanymi jako pokazowe. Nagrody nagrodami, ale – nie odmawiając urody nowej 508ce – to w żaden sposób nie przekłada się na sprzedaż i ilość aut na ulicach. Nie wspominając o sprzedaży flotowej – od lat Peugeot , z nielicznymi wyjątkami – nie może zaistnieć w firmach. A nagrody? Pozostaną jak przykurzone trofeum na szafie po wyprowadzce uzdolnionego dziecka!