Wprowadzenie na rynek nowego Peugeot e-2008, kompaktowego, ale zwinnego i porywającego elektrycznego SUV-a, jest dla francuskiego producenta okazją do zaangażowania się ozdobienie Mediolanu za pomocą muralu podpisanego i stworzonego przez artystę ulicznego Ericsa One, w ramach projektu opracowanego przez O.P.En. (Omnicom dla Peugeot Engine) i Starcom.
Nowy w 100% elektryczny Peugeot e-2008 jest dedykowany tym, którzy wybierają swoją drogę ze stylem, indywidualnością, urokiem, ale zawsze zwracają uwagę na środowisko i przyszłość. Kreatywność wymyślona przez O.P.En ukazuje charakter samochodu z rytmem i harmonią. Stworzenie muralu powierzono abstrakcyjnemu, ale nastrojowemu Ericsowi One, włoskiemu kubistycznemu artyście ulicznemu, który jest niekonwencjonalnym i wpływowym człowiekiem przemawiającym także do nowych pokoleń świeżym i lekkim stylem.
Projekt muralu podejmuje i łączy w sobie elementy zapożyczone z typowej ikonografii metropolii (m.in. błyski i budynki), ukazane z wyglądem miasta przyszłości, którego fundamentami są harmonia i ekozrównoważony rozwój, symbolizowany przez napędzaną przez wiatr turbiną oraz elementami naturalnymi, przypominającymi o związku człowieka ze światem przyrody.
Stylizowany jest także lew, który nawiązuje do marki Peugeot i szlachetnej duszy tych, którzy wybierają zrównoważone życie w trosce o środowisko.
Wreszcie chmury spowijają kompozycję, wprowadzając wymiar wysokości i rozrzedzenia kontrastujący z drogą i miastem. Mural wykonano w technologii Airlite, ekologiczną farbą zdolną do redukcji 88% zanieczyszczeń powietrza.
Mural, widoczny będzie w Navigli (via Valenza n. 17) do 21. Listopada. To element niezwykle efektownej, wielokanałowej kampanii medialnej, wyemitowanej przez Starcom, aby uczcić nowego SUV-a marki sygnowanej lwem. Po ważnej obecności OOH w Mediolanie i Rzymie w okresie od września do października, komunikacja będzie kontynuowana do końca roku z udziałem głównych nadawców, zarówno w telewizji, jak i w głównych kanałach cyfrowych.
Nowy Peugeot 2008 jest już dostępny, a marka spod znaku lwa wymyśliła we Włoszech formułę finansową, która przewiduje ratę w wysokości 199 euro miesięcznie, identyczną dla wszystkich zespołów napędowych dostępnych w tym modelu: benzynowych, wysokoprężnych i w 100% elektrycznych. W ten sposób klienci będą mogli wybrać najbardziej odpowiedni napęd w zależności od swoich potrzeb w zakresie mobilności, bez konieczności zmiany miesięcznej kwoty.
W szczególności oferta elektrycznego nowego Peugeot e-2008 opiera się na innowacyjnym leasingu finansowym Peugeot e-GO (dostępnym również w innych modelach gamy – szczegóły oferty na peugeot.it). Oferta obejmuje również Easy Wallbox, który pozwala jeszcze bardziej uprzyjemnić proces ładowania w domu i tym samym w pełni wykorzystać potencjał nowego Peugeot e-2008: 406 km zasięgu WLTP, który wzrasta do 576 km podczas użytkowania wyłącznie na trasach miejskich.
Sprawdź ofertę na nowego Peugeot e-2008 w Polsce
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze