sobota, 21 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Oto nowy Citroën C5 Aircross! Face lifting zmienił logo, twarz modelu i multimedia

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-01-12
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
1.8k 115
35
Nowy Citroën C5 Aircross face lifting 2022
1.6k
UDOSTĘPNIEŃ
5.5k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?

Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję

Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce

Początek roku 2022 przyniósł pierwszą nowość z Francji. Citroën C5 Aircross przeszedł face lifting i to w dodatku bardzo udany. Francuskie producent poprawił nie tylko wygląd zewnętrzny, ale także wnętrze dodając nowocześniejsze w stosunku do poprzednika multimedia.

Citroën C5 Aircross zadebiutował na rynku w 2017 roku jako nowa propozycja w segmencie kompaktowych SUV-ów. Samochód dzieli płytę podłogową z Peugeot 3008, Oplem Grandlanem oraz DS 7 Crossback. Dwa pierwsze modele doczekały się już face liftingu, przyszła więc kolej na model spod znaku szewronów. Citroën nie zawiódł, nowy model wygląda nowocześnie i bardzo atrakcyjnie.Nowy Citroen C5 Aircross 2022

Nowy Citroën C5 Aircross ma swój styl

Nowy Citroën C5 Aircross na szczęście nie jest tylko powiększoną kopią C3 Aircrossa i ma własny charakter. Zmianom poddano logo w przedniej części pojazdu i to w taki sposób, by szewrony stanowiły odrębny element. W poprzedniku łączyły się z listwami grilla. Wymieniono również same listwy, które dla odmiany poprowadzono przerywanymi liniami. Citroën zrezygnował z dzielonych reflektorów, które zapoczątkowała II generacja C4 Picasso. W odświeżonym SUV-ie światła są jednoczęściowe, z podłużnymi elementami LED-owymi. Metamorfozie poddano także przedni zderzak nawiązując do nowego C5 X. Citroën pozbył się kwadratowych elementów ozdobnych w dolnej części pojazdu i powiększył otwory wentylacyjne.

Zobacz także: Nowy Citroën C5 X: prezentujemy polski cennik. Tanio czy drogo?Nowy Citroen C5 Aircross face lifting 2022, tył

Tylna część C5 Aircrossa pozostała prawie taka sama. Kształt świateł pozostał, zastosowano jedynie odświeżone grafiki LED. Efekt końcowy dopełniają czarne obudowy lusterek i relingi dachowe, nowy granatowy lakier nadwozia o nazwie Eclipse Blue oraz 18-calowe felgi o wzorze Pulsar.

Nowoczesne multimedia

Citroën nie ograniczył się wyłącznie do zmian w wyglądzie zewnętrznym. Face lifting dotyczy również wnętrza. Przeprojektowana konsola centralna C5 Aircrossa otrzymała 10-calowy ekran dotykowy, który możemy kojarzyć z C4 oraz niewielki zgrabny selektor zmiany biegów. Centralne nawiewy przeniesiono pod ekran. Wcześniej znajdowały się po bokach wyświetlacza. Wśród nowości znajdziemy nowy przycisk zmiany trybów jazdy pomiędzy hybrydowym, elektrycznym i sportowym, drugi port USB oraz dodatkowy schowek. Manualne sterowanie klimatyzacją pozostało.

Zobacz także: Używany Citroën C5 2.0 HDI 2004-2007. Oszczędny diesel i bezproblemowy komfort: wrażenia użytkownika po 80 tysiącach kilometrów.Nowy Citroen C5 Aircross 2022 wnętrze, konsola centralna

Citroën nie zapomniał o poprawie komfortu podczas jazdy. W porównaniu do poprzednika fotele otrzymały dodatkowe 15 mm pianki, a także funkcję podgrzewania i masażu. Wśród dostępnych opcji są tapicerki skórzane oraz alcantara.

Nowy Citroën C5 Aircross jest napędzany silnikiem benzynowym 1.2 Pure Tech, który generuje 130 KM lub wysokoprężną jednostką o takiej samej mocy. Na szczycie oferty, podobnie jak przed face liftingiem znajdzie się 225-konna ładowalna hybryda.

Odświeżony SUV zadebiutuje na europejskim rynku latem 2022 roku.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Nowy Citroen C5 Aircross 2022 wnętrzeCitroen logoNowy Citroen C5 Aircross 2022Nowy Citroën C5 Aircross face lifting 2022
4 4 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 30087 CrossbackC4C4 PicassoC5 AircrossC5 XCitroenDS AutomobilesGrandlandOpelPeugeot
Udostepnij660Tweet412Udostepnij115
Poprzedni

Dacia znów na pozycji lidera sprzedaży samochodów w Bułgarii

Następny

Wyniki handlowe Renault we Włoszech za rok 2021

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Wyniki handlowe Renault we Włoszech za rok 2021

Nowy Citroen C5 X 2022

Nowy Citroën C5 X wybrany najlepszym samochodem na rynku chińskim

Alpine – przez lata nieodłączny samochód francuskiej Żandarmerii Narodowej

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
35 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Michał - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • Witia - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • Arek - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • Roman - Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce
  • MadMan - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • MadMan - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • Też Piotr - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • Adam - Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta
  • Kolo - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • Kolo - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję
  • Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym
  • Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce
  • Używany Renault Kangoo I – budżetowy kombivan dla rodziny i do pracy. Duży bagażnik i komfort jazdy
  • Dacia Duster to najtańszy SUV w utrzymaniu według ADAC
  • Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Citroën Xantia 1.8i z niewielkim przebiegiem na sprzedaż na… Florydzie
  • Grupa Renault szkoli polskich strażaków z pomocą nowego Megane E-Tech
  • Renault wzywa do debaty na temat testów bezpieczeństwa: „Chcemy rozsądku, nie kosztów”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
35
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.