Peugeot 1007 to mikrovan z elektrycznie odsuwanymi na boki drzwiami. Drzwi te otwierane i zamykane są elektromechanicznym urządzeniem napędzanym mechanizmem linkowym. Mechanizm uruchamia się poprzez naciśnięcie przycisku lub ręcznie, inicjując otwarcie lub zamknięcie drzwi. Zespół napędu drzwi ma niewielkie gabaryty (głębokość zmniejszono o 25 procent), dzięki czemu urządzenie można montować a tak małych autach jak peugeot 1007.
Silniki 1007 to dwie jednostki benzynowe i jeden diesel. Podstawowy to motor o pojemności 1400 ccm i mocy 75 KM. Wersja mocniejsza wyposażona będzie w jednostkę napędową o pojemności 1600 ccm i mocy 110 KM. Diesel to silnik HDi o pojemności 1400 ccm i mocy 70 KM. W przyszłości 1007 otrzyma także wysokoprężną jednostkę 1600 HDi o mocy 109 KM.
Jednostki napędzające toyotę porte to silniki o pojemności 1300 i 1500 ccm z VVT-i (to system sterowania fazami rozrządu. Ten nowoczesny układ reguluje podczas pracy silnika moment otwarcia zaworów dolotowych, optymalizując w ten sposób jego efektywność.) i przekładnią typu Super ECT (elektronicznie kontrolowana, automatyczna skrzynia biegów).
Najnowsze komentarze