czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Peugeot 108 – zmiany w gamie

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2020-03-21
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
237 9
0
224
UDOSTĘPNIEŃ
704
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid

Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?

UOKiK: Opel Crossland X do serwisu

Włochy dominują ostatnio w przekazach medialnych, ale powodem jest koronawirus, a nie motoryzacja. Zwłaszcza motoryzacja francuska. Tymczasem na włoski rynek trafia zaktualizowana gama najmniejszego modelu w gamie aut Peugeota. Peugeot 108, niedostępny w Polsce, w Italii otrzymuje m.in. nowe kolory i tapicerki. Oto szczegóły.

Peugeot 108 nie jest dostępny nad Wisłą oficjalnymi kanałami. Importer nie wprowadzał tego modelu na nasz rynek z uwagi na niewielkie zainteresowanie Polaków segmentem A. Te samochody nie są już tak tanie, jak były kilkanaście lat temu, a za takie pieniądze przeciętny Polak woli kupić używany samochód o znacznie większych rozmiarach. Z tego powodu Peugeot 108, w przeciwieństwie do poprzednika, nie był u nas oferowany w ogóle. Są jednak ludzie, którzy sprowadzają te autka z Europy Zachodniej. Nawet w moim niedużym mieście jeździ jeden.

Zmiany w gamie nie są wielkie. To dwa nowe kolory, które zastępują dotychczas oferowane odcienie, to możliwość zamówienia czarnego dachu, jak w SUV-ach marki, to nowa tapicerka, a także rolowany dach w zielonym kolorze. Peugeot 108 zyska w ten sposób na świeżości i atrakcyjności. Nie zmieniła się oferta jednostek napędowych ani wyposażenie funkcjonalne.

Nowe kolory

Nowy metaliczny lakier Smooth Green dostępny będzie we wszystkich wersjach wyposażeniowych, w jakich dostępny jest Peugeot 108. Jednocześnie z gamy znika kolor dostępny dotychczas Green Fizz. Smooth Green to kolor, który dodatkowo podkreśla elegancję linii małego Peugeota 108 dzięki bardziej miękkiemu odcieniowi. Ponadto Peugeot 108 Collection, najwyższa wersja w gamie modelu, jest teraz dostępna wersji standardowo bez dodatkowej opłaty z nowym pastelowym kolorem Lipizan White, ale można ją również wybrać z nowym metalizowanym kolorze Calvi Blue, który zastąpił wycofany właśnie kolor Carlinite Grey.

Peugeot 108 w wersji Style może teraz mieć dach w kolorze czarnego diamentu, jak w SUV-ach marki sygnowanej kroczącym lwem. Taka opcja kosztuje 250 euro, ale… klient nie poniesie wprost tych kosztów. To dlatego, że z wyposażenia wersji Style znikają 15-calowe aluminiowe felgi. Ich miejsce zajmują tańsze o wspomniane 250 euro felgi stalowe o tej samej średnicy. Oczywiście z kołpakami ozdobnymi.

Nowe tapicerki

W wersjach Active, Style i Allure tapicerkę White Square Jusa zastępuje nowa White Jusa, z jeszcze bardziej fantazyjnym wzorem. W kolei Peugeot 108 Collection otrzymuje w standardzie tapicerkę Adamite Green Jusa, która zastępuje obicia o nazwie Green Square Jusa. Klient, który zamówi Peugeota 108 Collection w kolorze Calvi Blue otrzyma natomiast auto z tapicerką Jusa Blue.

Peugeot 108 Top! dostępny wyłącznie w 5-drzwiowej odmianie może teraz mieć dach w kolorze zielonym. Do tej pory mógł być tylko czarny.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 108Peugeot
Udostepnij97Tweet53Udostepnij15
Poprzedni

Co zrobić zanim odpalisz silnik? Wielu kierowców o tym zapomina

Następny

Nowy Peugeot 3008 Hybrid4 kontra Toyota RAV4 Hybrid – test 4×4

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Toyota RAV4

Nowy Peugeot 3008 Hybrid4 kontra Toyota RAV4 Hybrid – test 4x4

Renault Morphoz

Za kierownicą Renault Morphoz: SUV-a, który wydłuża się i skraca

Jak Citroen zachęca do trzymania dystansu podczas epidemii koronawirusa? Zobacz film!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Norbert - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • Anonimowo - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Jan - Dynamiczny wzrost rejestracji marki DS Automobiles w Polsce
  • alice - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • alice - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • alice - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • alice - Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • alice - Przy stacjach w Polsce pojawiły się pralkomaty. Ile kosztuje pranie z suszeniem?
  • Piotr - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Klic - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Opel Mokka-e częścią „Rekordu opłynięcia Turcji żaglówką turystyczną”. W jaki sposób?
  • Już 400.000 sztuk Fiata Mobi wyprodukowano w fabryce w Betim
  • Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku
  • Ogromna fabryka akumulatorów Stellantis powstanie w USA. Inwestycja za blisko 3 mld euro
  • Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • Czerwony, zwrotny, elektryczny: Opel Rocks-e w fabrycznej straży pożarnej Opla


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.