Utworzenie wydziału Prasy i Światowych Relacji Zewnętrznych
Aby spowodować reakcję bardziej dynamiczną, bardziej globalną oraz zaadaptowaną do zagadnień przemysłu informacyjnego, utworzono Wydział Prasy i Relacji Zewnętrznych.
Wydział ten podejmuje się wprowadzenia i ożywienia komunikacji marki Peugeot we wszystkich strefach geograficznych, w których działa, oraz we wszystkich tematach wrażliwych na podtrzymanie i rozwój wizerunku marki Peugeot. Pole odpowiedzialności wydziału pokrywa relacje z mediami off- i online, relacje zewnętrzne oraz komunikację korporacyjną marki.
Odpowiedzialność nowego wydziału powierzono Marcowi Bocqué, mającemu 48 lat Belgowi, posiadającemu dyplom Wydziału Nauk Ekonomicznych, Socjalnych i Politycznych Uniwersytetu Katolickiego w Louvain (Belgia). Pochodzący z koncernu Marc Bocqué przeżył prawie całkowicie swoją karierę zawodową wewnątrz PSA Peugeot Citroën i marki Peugeot.
Dział Informacji Technicznej Produktu oraz Dział Informacji Peugeot Sport
Podczas tej reorganizacji Dział Informacji Technicznej Produktu oraz Dział Informacji Peugeot Sport pozostają pod opieką odpowiednio Christophe’a Château oraz Jean-Claude Lefebvre, którzy ściśle współpracują z Dyrektorem Strategii Marki i Informacji.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Mijal – Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze