Czy Peugeot e-2008 potrafi przejechać na jednym ładowaniu dystans 320 km, który deklaruje producent? Test realnego zasięgu crossovera spod znaku lwa przeprowadził francuski L’automobile Magazine.
Jaki wynik? W warunkach miejskich, które będą głównym środowiskiem Peugeot e-2008, model pokonał 269 km, na trasie uzyskano 228 km a podczas jazdy autostradą zasięg skurczył się do 160 km. Aby naładować baterie z gniazdka domowego musimy poświęcić trochę czasu. Pełne ładowanie trwa aż 33 godziny. Według L’automobile Magazine, e-2008 ma większy realny zasięg niż DS 3 Crossback E-Tense, który wyposażono w taki sam akumulator o pojemności 50 kWh.
Peugeot e-2008 żwawo przyspiesza, zapewnia przyjemne prowadzenie oraz skuteczny kompromis pomiędzy zwinnością a komfortem. L’automobile Magazine uważa, że modelowi brakuje szybkiej reakcji podczas hamowania. Po aktywacji trybu „B” można zwiększyć siłę hamowania regeneracyjnego co sprawia, że pojazd odzyska więcej energii, a tym samym zapewni lepszy efekt wytracania prędkości. Mimo to dla francuskiego magazynu wciąż nie jest idealnie.
Peugeot e-2008 oferuje spektakularnie zaprojektowaną deskę rozdzielczą oraz dużo przestrzeni, „więcej niż jest to potrzebne dla małej rodziny” zarówno jeśli chodzi o miejsce w kabinie, jak i bagażnik. Wśród zalet wymieniany jest wygląd zewnętrzny (identyczny z wersją spalinową), zadowalające osiągi, zachowanie na drodze i przytulne wnętrze. Wśród minusów: autonomia w porównaniu do konkurencji, długi czas ładowania, nieprzyjemny asystent hamowania oraz ergonomia i-Cockpitu.
Jak w teście realnego zasięgu wypadł Peugeot e-208?
Najnowsze komentarze