Peugeot w przyszłości może dodać do swojej oferty tańszą wersję elektrycznego modelu e-208. Gdzie oszczędności? Mniejsza bateria i krótszy zasięg.
Peugeot e-208 jest dostępny w polskiej ofercie w cenie rozpoczynającej się od 124.900 zł. Czy producent mógłby obniżyć ten próg? Według magazynu Driving Electric, z mniejszym zestawem akumulatorów pojazd uzyskałby bardziej przystępną cenę, oczywiście, jeśli klienci wyrażą zainteresowanie takim wariantem. Aktualnie w elektrycznej wersji 208 montowana jest bateria o pojemności 50 kWh, która pozwala przejechać do 340 km na jednym ładowaniu (według cyklu WLTP).
„Im bardziej pojazdy elektryczne stają się powszechne wśród klientów, tym mniej będziemy musieli zapewniać ich o zasięgu. Obecnie klienci nie twierdzą, że e-208 jest zbyt drogi, ale być może w pewnym momencie będziemy potrzebować bardziej przystępnej opcji. Sposobem na osiągniecie tego celu jest mniejsza bateria” – powiedziała Anne-Lise Richards, menedżer ds. pojazdów elektrycznych Peugeota w wywiadzie dla portalu Driving Electric. „Jedyną kwestią jest wprowadzenie różnorodności w zakładach produkcyjnych” – dodaje.
Najnowsze komentarze