Na początku miesiąca publikowaliśmy informacje o sukcesach lwa w wielu krajach europejskich a jak radzi sobie marka w Polsce? Peugeot podsumował sprzedaż na naszym rynku. Ile samochodów znalazło nowych nabywców w 2024 roku?
Od początku roku 2024 nabywców znalazło 2170 osobowych samochodów marki Peugeot. Wynik ten jest o 29% lepszy od rezultatu z pierwszych dwóch miesięcy roku ubiegłego i zapewnia marce 2,44% udziału w rynku samochodów osobowych. Numerem jeden w gamie marki pozostaje Peugeot 2008. Łączna sprzedaż modelu w styczniu i lutym to 547 egzemplarzy a więc o +76% więcej w porównaniu rok do roku.
Peugeota 2008 goni kompaktowy 308 z wynikiem 426 sztuk (+15%). Model dostępny jest zarówno w wersji hatchback, jak i kombi SW i w obu wariantach kusi i-Cockpitem 3D i półautomatycznym jazdą możliwą dzięki systemowi Drive Assist Plus. Podium wśród modeli marki zamyka elegancki 408 o sylwetce fastbacka (338 szt., +293%).
Zobacz test: Peugeot 2008 GT 1.2 130 KM – jak sprawuje się mini SUV z lwem? Szybki test
Dyrektor marki w Polsce o wynikach sprzedaży
„Marka Peugeot rozpoczęła 2024 rok bardzo dobrymi wynikami sprzedaży. Szczególnie udany pod tym względem był luty, kiedy to sprzedaż samochodów osobowych marki wzrosła aż o 28% w ujęciu rok do roku. Dalsza część roku zapowiada się dla marki bardzo ekscytująco, z dwiema ważnymi premierami rynkowymi przed nami – nowymi e-3008 oraz e-5008” – powiedział Janusz Ellert, dyrektor marki w Polsce.
Niemal połowę sprzedanych na polskim rynku w 2024 r. samochodów Peugeota stanowią SUV-y. Francuska gama świetnie się wpisuje w rynkowe trendy i oczekiwania polskich klientów. Gamę tworzą dziś trzy modele z segmentów B-SUV, C-SUV i D-SUV, które w ostatnich miesiącach przeszły gruntowne zmiany pod względem stylistyki, technologii i elektryfikacji napędu. Peugeoty przyciągają spojrzenia stylistyką, którą marka określa jako magnetyczny „Allure” i dostarczają prawdziwych emocji za kierownicą.
Najnowsze komentarze