W pełni wirtualny trójwymiarowy salon Peugeot można odwiedzić już dzisiaj. Projekt robi spore wrażenie, oferując możliwość dokładnego zapoznania się z samochodami oraz rozmowy z ekspertem sprzedaży. Czy to znaczy, że salony tradycyjne niedługo odejdą w niepamięć?
Wirtualny salon Peugeot został uruchomiony w… Turcji. Po wejściu widzimy ciemne eleganckie wnętrze, w którym stoją samochody. Wybrany model możemy obejrzeć dokładnie z każdej strony, poznać jego cechy techniczne i możliwości wyposażenia, przyjrzeć się dokładnie wnętrzu. Wizycie w salonie towarzyszy muzyka, którą możemy dobrać zgodnie ze swoimi preferencjami.
Zobacz: Nowy Peugeot 308 i 1500 kilometrów za kierownicą
Grafiki w salonie wykonano w technologii 3D, która łączona jest w niektórych elementach ze zdjęciami. Najważniejsze elementy samochodu możemy nie tylko obejrzeć, ale też poznać funkcje i dostępne opcje. Po prawej stronie ekranu dostępny jest konsultant sprzedaży Peugeot, który odpowie – w godzinach pracy – na najważniejsze pytania. Poza godzinami funkcjonowania systemu można pozostawić kontakt do siebie z prośbą o więcej informacji.
Zobacz: Nowe samochody Peugeot. Sprawdź promocje na wiosnę i samochody dostępne od ręki!
Wirtualny salon Peugeot to element strategii przenoszenia sprzedaży do internetu. Trzeba przyznać, że wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie a cały system działa płynnie i przyjemnie się z niego korzysta. Czy jednak takie rozwiązania są w stanie zastąpić prawdziwy salon, z realnymi samochodami? Niekoniecznie. Obcowanie z autem na żywo jest zupełnie innym doświadczeniem, związanym również z dotykiem, zapachem, innym odbieraniem kształtów i kolorów. Wirtualny salon Peugeot to z kolei krok w dobrym kierunku, zwiększający możliwości lepszego poznawania wymarzonego auta przed jego obejrzeniem na żywo.
Salon można odwiedzić pod tym adresem. Warto to zrobić, mimo użycia języka tureckiego obsługa jest intuicyjna i nie sprawi problemów. Czekamy na podobne rozwiązanie w Polsce!
Najnowsze komentarze