Peugeotowi zależy na wzmocnieniu swojej pozycji w tym kraju. Sprzedaż marki w roku przyszłym powinna tu osiągnąć aż 600.000 samochodów, a po następnych pięciu latach przekroczyć okrągły milion sztuk. Zanosi się więc na wydarzenie bez precedensu na Bliskim Wschodzie.
Grupa HHA stworzy od podstaw całą sieć dealersko-serwisową. Przewidziano na razie 18 salonów sprzedaży i 22 punkty serwisowe, które mają się przyczynić do wzrostu wizerunku marki Peugeot w Arabii Saudyjskiej, a jednocześnie spełnić pokładane nadzieje związane z celami biznesowymi.
Peugeotowi zależy też na szerokiej ofercie produktów. W efekcie zaproponowane zostaną – w gamie aut osobowych – następujące modele kierowane do określonych klientów:
– 206+ i 207 dla młodych klientów głównie z obszarów miejskich;
– 308 i 3008 dla małżeństw;
– 308 SW i 5008 dla rodzin;
– 508 dla przedsiębiorców;
– RCZ dla miłośników sportowych doznań;
– gama samochodów Coupé Cabriolet dla miłośników motoryzacji.
Oczywiście zaoferowane zostaną także lekkie samochody użytkowe, głównie Peugeoty Partner i Boxer.
Wraz z rozwojem rynku i umocnieniem marki, Peugeot wprowadzi w Arabii Saudyjskiej kolejne modele ze swojej oferty.
KG
Najnowsze komentarze