Czwarty miesiąc roku przyniósł spadek sprzedaży nowych samochodów we Francji o 5%, ale Peugeot okazał się marką najmniej wrażliwą na tę tendencję. Samochody z kroczącym lwem na masce stanowiły 16,3% spośród wszystkich wybieranych nad Sekwaną (auta osobowe i lekkie samochody użytkowe), co uznać należy za naprawdę niezły wynik. Szczególnie wysoką sprzedaż marka zanotowała w segmencie aut miejskich.
Ogromnym zainteresowaniem cieszy się na rodzimym rynku Peugeot 2008 – miejski crossover, którego premiery prasowe właśnie się rozpoczęły (też się na taką wybieramy za kilka dni). Samochód zostanie wprowadzony do salonów sprzedaży od 16. maja, ale zamówienia są już przyjmowane i dealerzy przyjęli ich już 4.000! To świetnie rokuje dla tego samochodu, a czy warto na niego czekać, napiszę już niedługo po powrocie z jazd, na które zaprosił nas Peugeot.
W segmencie B Peugeot zajmuje pozycję lidera, dzięki dobrej sprzedaży 208-ki, ale też modeli z gamy 207: hatchbak, kombi i coupe-cabrio. Do salonów trafiły też długo oczekiwane wersje XY i GTi, co jeszcze bardziej zintensyfikowało sprzedaż Peugeota 208.
W klasie B Peugeot wykroił dla siebie 7,8% całego francuskiego rynku, przy czym 6% przypada tylko na model 208. W efekcie jest to najlepiej sprzedający się samochód we Francji. 10% całej sprzedaży modelu przypada aktualnie na wspomniane wersje XY i GTi.
Peugeoty 3008, 5008 i RCZ w dalszym ciągu znajdują się na pierwszych miejscach sprzedaży w swoich segmentach. Flagowy aktualnie model 508 szczyci się 1,2-procentowym udziałem we francuskim rynku i znacząco wyprzedza swoich konkurentów.
Aby zintensyfikować sprzedaż wersji użytkowych Peugeot od 2 maja uruchomił akcję „Wielki Test”, w której zaprosił potencjalnych klientów do odwiedzenia dealerów i zapoznania się z wszystkimi modelami marki, jednocześnie proponując atrakcyjne promocje.
KG
Najnowsze komentarze