Citroën AMI to niewielki dwuosobowy samochód elektryczny, którego przeznaczeniem są krótkie miejskie i podmiejskie dojazdy do pracy, szkoły czy na zakupy. Autko jest zbudowane z tworzyw sztucznych a jego maksymalna prędkość to zaledwie 45 km/h. Zasięg nie przekracza 75 kilometrów i można je ładować ze zwykłego domowego gniazdka. W Grecji promowany jest w bardzo pomysłowy sposób.
Zobacz: Citroën AMI Racing – sportowa odmiana
Słowo unboxing chyba najlepiej pasuje do tego, jak promowany jest Citroën AMI w Grecji. Auto nie tylko umieszczono w popularnym ateńskim centrum handlowym Golden Hall, ale zrobiono to tak, aby podkreślić najważniejsze jego cechy, czyli kompaktowe wymiary i żartobliwie odnieść się do nieco zabawkowego charakteru pojazdu. Pomysł się udał. Citroën AMI wyjeżdża bowiem z opakowania, które przypomina pudełka w jakich zwykle kupuje się modele samochodów, wyposażono je nawet w odpowiednie napisy. Brawo za pomysłowość!
Zobacz: Citroën AMI już w Polsce
Promocja jest najwyraźniej udana, bo wokół AMI gromadzą się tłumy ciekawskich, robiąc sobie z nim zdjęcia, które krążą po greckich social mediach i przyczyniają do rozwoju rozpoznawalności modelu.
Zobacz: Nowy Citroën C3 Aircross – już od 899 zł
Co ciekawe, ten niewielki samochód ma się pojawić również w Polsce. Jeśli tak się stanie, oferowany będzie w modelu abonamentowym. Gdyby powielono warunki obowiązujące w krajach zachodnich, można by go mieć za około 100 zł miesięcznie. Jednak oferty jeszcze nie ma – najszybciej poznamy ją jesienią.
Citroën Grecja przygotował również krótki film promujący obecność AMI w Golden Hall:
źródło: CNN Grecja
Najnowsze komentarze