Kryteria dla każdej z kategorii zawierały:
Dla jakości, zobowiązanie do dostarczania jakości na każdym poziomie przewidywanego cyklu życia samochodu i proaktywne reagowanie na sytuacje wyjątkowe;
Dla innowacji, zdolność do zaprojektowania i dostarczenia praktycznego rozwiązania, satysfakcjonującego klientów;
Dla części i usług, jakość serwisu w powiązaniu z terminowością i porządek w kwestii terminowości oraz dokładności dostarczania części zamiennych;
Dla kosztów, techniczne oszczędności w 2005 roku i źródła oszczędności w 2006 roku;
Grupa PSA była w 2005 roku największym odbiorcą we Francji, całkowity budżet firmy wyniósł 29 miliardów euro. 50% regularnych dostaw pochodzi od 19 dostawców. Dostawcy są rozlokowani w 46 krajach.
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:
Jakość
Bridgestone
Denso
Harman/Becker
IWKA
Metagra
Reinz Dichtungs Gmbh
Valeo Climate Control
Vinci Energies
Inoowacje
Ibiden
Michelin
Treves
Części i serwis
Brunet
Freudenberg
Paulstra
Reinz Dichtungs Gmbh
Schefenacker Vision Systems
Koszty/ Program Ecotech
Dalphimetal
Dana Fluid Routing Products
Miba
Snop
Valeo Electronics Connective Systems
Czytaj nas w Google News:
Zapisz się na nasz newsletter teraz!
Najnowsze komentarze