Sportowy, wydajny i technologiczny, nowy Renault Austral jest pozycjonowany w sercu segmentu C-SUV jako pojazd spełniający potrzeby najbardziej wymagających osób prywatnych i profesjonalistów.
Renault Austral korzysta z najlepszych rozwiązań technologicznych (32 systemy wspomagania jazdy, 4Control advanced z układem kierowniczym na 4 koła, openR link i jego 24-calowe interaktywne ekrany), ale jego prawdziwą siłą jest w pełni hybrydowy silnik E-Tech o mocy 200 KM. Oferuje jeden z najlepszych na rynku stosunek zużycia paliwa do wydajności. Bezkonkurencyjny w swojej kategorii i bez kompromisów w kwestii przyjemności z jazdy.
Zobacz: Renault Austral – ile pali 130-konna wersja w mieście i na autostradzie?
„Dzięki najbardziej wydajnemu silnikowi hybrydowemu w swojej kategorii, Austral umożliwia Renault odnowienie oferty SUV-ów w segmencie C produktem odpowiadającym ambicjom firmy i skierowanym w samo serce rynku europejskiego.” – powiedział Arnaud Belloni, dyrektor ds. marketingu na świecie.
Aby zobrazować wydajność silnika nowego Renault Austral, Renault i Publicis Conseil stworzyły kampanię towarzyszącą tej międzynarodowej premierze: Moteur.
Zobacz: Nowe samochody Renault
Dziś producenci samochodów mówią o komforcie, ergonomii, łączności, przestrzeni bagażowej… ale zbyt rzadko o silniku. A jednak silnik pozostaje sercem samochodu. Kiedy więc Renault na starcie w Australu ma jeden z najbardziej wydajnych silników hybrydowych w swojej kategorii – jazda elektryczna do 130 km/h, do 80% jazdy elektrycznej w mieście, zużycie paliwa na poziomie zaledwie 4,6L/100km – wypada uczynić go gwiazdą filmu…
„Skrzyżowanie dróg o zmierzchu. W centrum skrzyżowania tkanina faluje na wietrze, tworząc sylwetkę samochodu. Zostaje ściągnięta, w spektakularnym stylu odsłaniając nowego Renault Australa. Później jesteśmy świadkami baletu, w czasie którego dwa roboty „dekonstruują” Austraal, powoli, kawałek po kawałku, aby ujawnić jego serce: jego silnik…
Ten pełen poezji film, w którym stylizowana i marzycielska dekonstrukcja prowadzi do serca Austraal, do jego w pełni hybrydowego silnika E-Tech, wspierany jest przez utwór „Nothing Else Matters”, najbardziej mityczną z ballad legendarnego amerykańskiego zespołu Metallica w delikatnej aranżacji z chórem i fortepianem” – opisuje swoją reklamę Renault.
Najnowsze komentarze