Philipp Bühnemann rozpoczyna pracę w Renault. Będzie pracował na stanowisko dyrektora ds. komunikacji produktowej marki Renault. Od podszewki zna środowisko dziennikarskie, bowiem wiele lat pracował w mediach drukowanych i telewizji.
Od pierwszego listopada Philipp Bühnemann objął stanowisko dyrektora do spraw komunikacji produktowej marki Renault. Posiada on bardzo duże doświadczenie komunikacyjne, pracował jako dziennikarz, wydawca i producent.
Bühnemann rozpoczął swoją karierę w magazynie DSF Motor w Motorvision Film- und Fernsehproduktion Unterschleißheim w 2007 roku. W 2009 r. został redaktorem DSF Motor, po czym w tym samym roku przeniósł się do Motor Presse TV w Kolonii jako dyrektor redakcyjny Auto Motor und Sport.
Zobacz: Testy samochodów Renault. Opinie, pomiary, spalanie
W latach 2014-2022 Bühnemann pracował dla Motor Presse TV jako reporter. Jednocześnie od czerwca 2016 r. zajmował stanowisko starszego producenta w Motor Presse TV GmbH i w tym charakterze był odpowiedzialny za wkład do magazynu samochodowego VOX „Auto mobil” oraz zlecone produkcje dla „Nitro”, w tym serial dokumentalny „Detlef wird Rennfahrer”.
Zobacz: nowe samochody Renault. Promocje
W listopadzie ubiegłego roku Bühnemann opuścił Motor Presse TV po 13 latach i został szefem mediów społecznościowych i treści cyfrowych w firmie produkcyjnej Ansager & Schnipselmann, która produkuje między innymi format dyskusyjny „Hart aber Fair”.
46-latek objął teraz stanowisko szefa komunikacji produktowej Renault. Bühnemann jest następcą Thomasa May-Englerta, który niedawno przeszedł na emeryturę.
źródło: Renault Niemcy
Najnowsze komentarze