Ruszyła kampania reklamowa Peugeot 408. Samochód będzie reklamowany zarówno w sieci jak i w tradycyjnym kanale telewizyjnym. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na wyróżniającą się stylistykę 408 oraz jego cechy, które czynią go unikalnym.
„Nasza nowa kampania reklamowa Peugeot 408 ruszyła już w 7 krajach. Powab unikalnej sylwetki fastback, emocje związane z jazdą i wydajność inteligentnej elektryfikacji… nasz nowy 408 to kwintesencja tego, co najlepsze.” – powiedział Phil York, szef marketingu Peugeot.
Mieliśmy okazje testować Peugeot 408 kilka tygodni temu – samochód rzeczywiście mocno zwraca na siebie uwagę, jest przy tym bardzo komfortowy i na wskroś nowoczesny. Wyróżnia się na ulicy bardzo mocno. Jest to również zapowiedź nowego trendu w konstrukcji samochodów, który zakłada obniżenie nadwozia, w celu redukcji oporu powietrza i masy pojazdu.
Kampania reklamowa będzie prowadzona zarówno w internecie jak i w mediach tradycyjnych.
Peugeot 408 trafił już do polskich dealerów i można go oglądać w salonach oraz umawiać się na jazdy próbne. Po raz pierwszy mamy też do czynienia z brakiem typowego konfiguratora na stronie modelu na Peugeot.pl, zamiast tego oddano do naszej dyspozycji dostęp do zakupów online, czyli wejście do salonu wirtualnego, gdzie można sprawdzić dostępne modele. Nie działa to jednak najlepiej – nie ma dostępnych wszystkich modeli, dlatego szukając konkretnego egzemplarza 408 warto zajrzeć tutaj.
Najnowsze komentarze