poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Stellantis – jakie samochody elektryczne i hybrydowe należą do koncernu?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-04-06
w Citroen, DS, Opel, Peugeot, Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 7 minut
163 2
0
141
UDOSTĘPNIEŃ
471
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Elektryfikacja, która jeszcze kilka lat temu była traktowana jako odległa przyszłość, staje się rzeczywistością. Oferta samochodów elektrycznych i hybrydowych stale się powiększa czego doskonałym przykładem jest koncern Stellantis. Zobaczcie, jakie modele elektryczne ma w swojej gamie gigant, który powstał z połączenia grup PSA i Fiat Chrysler.

Stellantis proponuje szeroką gamę samochodów z napędem elektrycznym oraz hybrydowym. Portfolio obejmuje zarówno modele miejskie, kompaktowe, crossovery i SUV-y, jak i pojazdy dostawcze. Jakie zelektryfikowane pojazdy oferują marki: Citroen, DS Automobiles, Jeep, Fiat, Opel i Peugeot?

Citroën

  • AMI to elektryczny pojazd czterokołowy, który pomieści na pokładzie dwie osoby. Najmniejszy Citroën w katalogu rozwija prędkość do 45 km/h i przejedzie do 70 km na jednym ładowaniu.
  • C5 Aircross Hybrid – hybrydowy model z możliwością ładowania z gniazdka. Napęd generuje moc 225 KM.
  • e-C4 to nowy kompakt wyróżniający się śmiałym designem oraz wysokim poziomem komfortu. Elektryczna wersja jest oferowana równolegle z modelami benzynowymi i dieslem. Zasięg auta na prąd wynosi do 350 km
  • e-Spacetourer to elektryczny van, który pomieści na pokładzie do 9 osób. Jest przeznaczony zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Do wyboru są dwie wersje akumulatorów o pojemności 50 lub 75 kWh
  • e-Jumpy – elektryczny model dostępny jest zarówno jako furgon, jak i brygadówka z miejscami dla 6 osób.
  • e-Jumper – dostawczak z napędem elektrycznym, który oferuje przestrzeń ładunkową do 17 m3
  • e-Berlingo i e-Berlingo Van – elektryczne wersje popularnego modelu trafią na rynek w II połowie 2021 roku

DS Automobiles

  • DS 3 Crossback E-Tense to crossover z napędem elektrycznym o mocy 136 KM. Wyróżnia się oryginalnym stylem i eleganckim wnętrzem
  • DS 7 Crossback E-Tense to hybrydowy SUV typu plug-in o mocy nawet 300 KM. Samochód dysponuje napędem na wszystkie koła
  • DS 9 E-Tense – flagowa limuzyna marki DS Automobiles oferowana jest jako hybryda z wtyczką. Najmocniejsza wersja, która trafi na rynek pod koniec 2021 roku oferuje 360 KM mocy
  • DS 4 E-Tense dołączy do oferty jeszcze w 2021 roku. Luksusowy kompakt przekonuje awangardowym designem oraz nowoczesnymi technologiami na pokładzie. Nie obyło się bez elektryfikacji w postaci napędu plug-in o mocy 225 KM.

Fiat

  • Fiat 500 w elektrycznej wersji posiada akumulator o pojemności 42 kWh, który zapewnia zasięg do 320 km według cyklu WLTP
  • Fiat e-Ducato – jeden z najpopularniejszych modeli dostawczych w Europie także doczekał się wersji elektrycznej. Pojazd oferuje przestrzeń ładunkową o pojemności od 10 do 17 m3. Zasięg wynosi do 360 km

JeepJeep

  • Renegade 4xe korzysta z technologii hybrydowej plug-in. Moc pojazdu wynosi 240 KM.
  • Compass również jest oferowany w wersji hybrydowej 4xe. Silnik elektryczny napędza tylną oś
  • Wrangler 4xe jest najbardziej zaawansowaną technologicznie wersją ikony Jeepa i gwarantuje największe możliwości terenowe spośród samochodów w ofercie marki. Układ hybrydowy generuje łącznie 380 KM mocy

OpelOpel Mokka 2021, Mokka-e

  • Elektryczna Corsa-e zadebiutowała równolegle z wersją spalinową. Model jest zdobywcą nagrody Auto Best 2020
  • Combo-e Life dołączy do oferty w 2021 roku. Wszechstronny model elektryczny oferuje dwie długości i do siedmiu miejsc siedzących
  • Zafira-e Life to bezemisyjny „salon na kołach”. Jest dostępny w trzech wariantach długości i przewiezie do 9 osób. Autonomia wynosi do 330 km
  • Mokka-e to crossover z napędem elektrycznym, który prezentuje nowy język stylistyczny marki. Zasięg wynosi do 324 km.
  • Grandland X Hybrid to kompaktowy SUV z napędem hybrydowym typu plug-in, który łączy moc silnika spalinowego z jednym lub dwoma jednostkami elektrycznymi. Oferuje do 300 KM mocy
  • Elektryczny Opel Combo-e Cargo zadebiutuje na rynku w 2021 roku.
  • Vivaro-e zdobył tytuł Międzynarodowego Vana Roku 2021, napęd elektryczny pozwala pokonać na jednym ładowaniu do 330 km
  • Movano-e – największy samochód dostawczy z gamy Opla w 2021 roku również będzie dostępny w wersji elektrycznej
  • Nowa Astra zadebiutuje jeszcze w 2021 roku. W portfolio pojawią się napędy hybrydowe.

PeugeotPeugeot e-208

  • e-208 to elektryczny model segmentu B o charakterystycznym designie z reflektorami w kształcie kłów. Powstał na tej samej platformie co Opel Corsa-e, ma ten sam silnik o mocy 136 KM oraz akumulator o pojemności 50 kWh
  • e-2008 pożyczył napęd od Peugeot e-208. Francuski crossover przejedzie na jednym ładowaniu do 320 km.
  • 308 III generacji już poznaliśmy, model zadebiutuje na rynku jeszcze w 2021 roku. Kompakt otrzymał zupełnie nowy design i technologie. Zmiany dotyczą również napędu. 308 będzie oferowany jako hybryda plug-in a w późniejszym czasie także jako auto w 100% elektryczne.
  • e-Traveller – elektrycznego vana możemy zamówić w trzech wersjach długości: Compact, Standard i Long. Na pokładzie pomieści od 5 do 8 osób.
  • 3008 Hybrid – SUV, który został wybrany Samochodem Roku 2017 doczekał się w ubiegłym roku wersji hybrydowej plug-in o mocy 225 lub 300 KM.
  • 508 Hybrid to flagowy model spod znaku lwa, który możemy ładować z gniazdka. W katalogu występuje zarówno jako liftback, jak i kombi. W 2021 roku pojawiła się na rynku sportowa wersja Sport Engineered, która potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w czasie 5,2 sekundy
  • e-Expert to samochód z tytułem Van of the Year 2021, który oferuje trzy wersje długości i dwa rodzaje akumulatorów o pojemności 50 oraz 75 kWh. Na rynku zadebiutuje także wersja pasażerska e-Rifter.
  • e-Partner – dołączy do gamy w 2021 roku. Peugeot proponuje dwie wersje długości: Standard i Long oraz dwa rodzaje nadwozia: furgon z trzema miejscami w kabinie oraz furgon brygadowy.
  • e-Boxer – model zamówimy w 4 wersjach długości i 3 wysokościach nadwozia a ładowność pojazdu sięga 1890 kg. Przestrzeń ładunkowa wynosi do 17 m3.

Źródło: carrozzeria

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AmiCitroenDS Automobilese-C4e-Jumpere-Jumpye-SpacetourerPeugeotStellantis
Udostepnij56Tweet35Udostepnij10
Poprzedni

Nowa Dacia Spring – pierwsze egzemplarze już na parkingach supermarketów

Następny

UOKiK: Opel Grandland X do serwisu

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

UOKiK: Opel Grandland X do serwisu

Nowe systemy bezpieczeństwa wymagane od 2024 w samochodach. Utrzymanie pasa ruchu obowiązkowe

Nowa Dacia Duster III 2024. Nowy design, logo i napędy hybrydowe

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Cezar - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Tomasz O - Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?
  • Tomasz O - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Tomasz O - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Bart - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Slawo - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?
  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.