Stellantis rozwija swoją obecność w sektorze motoryzacyjnym. Koncern poinformował, że przejął udziały w firmie Norauto w Argentynie.
Stellantis sfinalizował przejęcie 90% udziałów w sieci Norauto w Argentynie. Firma posiadam tam 13 oddziałów, 360 pracowników i bazę 40.000 klientów miesięcznie. W ten sposób w krótkim czasie będzie mogła zwiększyć zasięg swojej działalności i zwiększyć sprzedaż m.in. części i akcesoriów. Celem przejęcia jest także zaoferowanie zwiększonej dostępności serwisowania samochodów marek grupy.
„W ten sposób wzmacniamy naszą obecność w obszarze obsługi posprzedażnej, aby móc oferować szereg usług spełniających wszystkie potrzeby naszych klientów.” – powiedział Paulo Solti, wiceprezes ds. części i usług Stellantis Ameryka Południowa.
Stellantis przejmie pozostałe 10% udziałów w Norauto w przyszłym roku i rozpocznie wtedy prawdopodobnie proces zmiany nazwy oraz wprowadzi własne procedury, szkolenia oraz dostawy niezbędnych części. W Europie rozwija sieć serwisów pod nazwą Eurorepar, sprzedaje również pod tą marką części i akcesoria do samochodów wszystkich producentów.
Stellantis chce rozwijać przychody z usług oferowanych posiadaczom wszystkich marek – stąd działania zmierzające do pozyskania przynajmniej części lukratywnego rynku napraw aut używanych. W swojej ofercie posiada obecnie 60 rodzin produktów, co przekłada się na wybór ponad 15.000 części.
Koncern nie wyklucza przejęć w innych krajach – proces ten pozwala w krótkim czasie osiągać założone cele rozwoju sieci serwisów i sprzedaży. W Polsce Eurorepar zachęca niezależne warsztaty do przystępowania do sieci na swojej stronie internetowej.
Najnowsze komentarze