Stellantis zamknął luty liczbą 21.491 rejestracji swoich marek sprzedawanych w Hiszpanii (Abarth, Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Maserati, Opel i Peugeot), co stanowi 22,8% tamtejszego rynku. Peugeot był także w minionym miesiącu wiodącą marką na rynku hiszpańskim, z udziałem na poziomie 8,2%.
W sumie w pierwszych dwóch miesiącach roku marki Stellantis odnotowały łącznie 36.852 zarejestrowanych samochodów, co przekłada się na 21,2% udziału w rynku. To wartości, które plasują Stellantis na czele całego hiszpańskiego rynku motoryzacyjnego (samochody osobowe i pojazdy użytkowe).
Na rynku pojazdów użytkowych liderem jest także Stellantis z 4.851 rejestracjami w lutym (37,4% rynku). W pierwszych dwóch miesiącach roku Grupa zarejestrowała na tym rynku 8.845 aut dostawczych, co stanowi udział na poziomie 36,6%.
Ponadto Stellantis jest liderem rynku w pełni elektrycznych pojazdów użytkowych w pierwszych dwóch miesiącach roku z udziałem na poziomie 37,9%, a jej marki Citroën i Peugeot zajmują czołowe miejsca w rankingu w tej kategorii.
Wyniki te stanowią kolejny krok w realizacji planu Dare Forward 2030 firmy Stellantis.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; grafiki: Stellantis
Najnowsze komentarze