Tylko Alfa Romeo Tonale reprezentuje interesujące nas koncerny motoryzacyjne na okładce aktualnego wydania tygodnika MOTOR. Trochę mało. Może w środku będzie lepiej?
MOTOR nr 30 (3605) z 25.VII.2022
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 3,49 zł
Koszt 1 strony: ponad 7,2 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Alpine, Dacia, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C4 X, C5 Aircross, C5 X, Xsara Picasso, 3 Crossback, 308, 3008, Latitude, GT X-Over, Bigster, Grandland
Zaczynamy od działu Przyszłe premiery (margines strony 10.), gdzie pojawiły się pierwsze w tym numerze tygodnika MOTOR wzmianki o interesujących nas samochodach. Wspomniano m.in. Fiata Pandę, Alfę Romeo Giulię, Alpine GT X-Over, Dacię Bigster, DS 3 Crossbacka, Nissana X-Traila oraz Peugeota 3008.
Również na stronie 10. Wspomniano Grupę Pietrzak zajmującą się sprzedażą i serwisem samochodów marek takich jak Alpine, Maserati, Renault, Dacia i kilku innych. Teraz do portfolio dochodzi jeszcze Bugatti.
Test Nissanów Ariya (elektryk) oraz Qashqai (w wersji plug-in hybrid) znajdziecie na stronach 12-13. Oba ceniono na 4,5 gwiazdki w pięciogwiazdkowej skali.
Test Alfy Romeo Tonale, również w odmianie hybrydowej, MOTOR opublikował na stronach 14-17. Auto pochwalono za bardzo bogate wyposażenie (wersja Edizione Speciale), design, niezłe wykończenie, przyjazną obsługę, dobrą reakcję na gaz, sprawny napęd, znakomitą zwinność, stabilne prowadzenie przy wyższych prędkościach, skuteczne hamulce, niezły komfort i zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Po stronie wad pojawiły się przeciętna widoczność, przeciętne osiągi i spalanie, dość wysoka cena i pewne drobiazgi związane z układem jezdnym.
Test Citroëna C5 Aircrossa po liftingu MOTOR opublikował na stronach 22-23. Opisano wprowadzone zmiany stylistyczne i przyznano, że na tle niedawno zaprezentowanych Citroënów C5 X i C4 X ten kompaktowy SUV wygląda wręcz klasycznie. Ma jednak – i to jest ważne – rodzinny charakter. Zapewnia dużo komfortu, jest całkiem przestronny, ma spory bagażnik, trzy niezależne fotele w drugim rzędzie i bogate wyposażenie (opisano wersję Shine Pack w wersji hybrydowej 225 KM). Wśród rywali wymieniono pokrewne modele: Peugeota 3008 i Opla Grandlanda.
Peugeota 308 I generacji widać n zdjęciu zamieszczonym na stronie 26.
Z kolei na zdjęciach opublikowanych na stronie 29. widać Citroëna Xsarę Picasso i Renault Latitude.
Wśród piętnastu aut hybrydowych zaprezentowanych w dziale Używane na stronach 34-39 pojawił się Peugeot 508 RXH. To niewątpliwie ciekawa odmiana pierwszej generacji 508-ki, solidna, trwała i poszukiwana na rynku wtórnym.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze