Jedynie Renault Scenic E-Tech reprezentuje francuską motoryzację na okładce aktualnego wydania tygodnika MOTOR. Średnio to zachęca do zakupu pisma, ale mimo to wydałem niemal 4,5 zł i kupiłem to wydanie, by móc je przejrzeć i poszukać, co w nim napisano o interesujących nas autach.
MOTOR nr 37 (3664) z 11.IX.2023
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 4,49 zł
Koszt 1 strony: niemal 9,4 grosza
Warto kupić? Zdecydowanie nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Peugeot, Renault, Dacia, Matra, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: 5008, e-3008, 5 EV, R4, Scenic E-Tech Electric, Bigster, Duster, Sandero, Bagheera, Expermimental
W artykule traktującym o jesiennych nowościach w motoryzacji (strony 4-7) w drugiej części tego materiału poświęcono całkiem sporo miejsca Renault Scenic’owi E-Tech Electric. Pokazano nawet Jean-Michel Jarre’a, który jest „twarzą” modelu. Pojawiła się także mała fotka Opla Experimental.
Interesujące nas samochody pojawiły się w dziale Przyszłe premiery na marginesie strony 9. Wspomniano tam Lancię Ypsilon, Renault 5 EV, Alfę Romeo Giulię, Maserati GranCabrio, miejskiego SUV-a Alfy Romeo, Dacię Bigster, Dacię Duster, Nissana Juke’a, Peugeoty e-3008 i 5008 oraz Renault 4.
Nissan Ariya pojawił się w roli potencjalnego rywala dla opisanej w ramach testu długodystansowego Škody Enyaq (strony 20-23).
W dziale Motopasje na stronach 42-45 znajdziecie zapis wrażeń z jazd po Skandynawii. Podróż odbyła się na pokładzie Dacii Sandero!
W dziale Motor Retro na stronie 46. wspomniano Matrę Bagheerę.
I to już wszystko, co tygodnik napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze. Kompletnie szkoda kasy.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze