Ponad 1600 osób zechciało zagłosować na jeden z dwóch filmów reklamowych, jakie zaproponowała firma Renault Polska do wyboru polskim internautom. Przeszło połowa głosujących zdecydowała się na spot z udziałem popularnego polskiego aktora – Borysa Szyca.
Zachęcaliśmy Was do udziału w głosowaniu. Do wyboru były dwa scenariusze. W pierwszym, który przypadł do gustu większej liczbie głosujących, Borys Szyc wciela się w rolę oficera policji, który – jadąc Clio III RS – ściga bandytę. Wpisuje się to doskonale w dokonania aktorskie artysty. Drugi scenariusz prezentował Clio III RS, jako auto szybsze od… kuli wystrzelonej z pistoletu. Jak wspominałem – wygrał pierwszy scenariusz.
Już dziś rozpoczyna się kampania reklamowa, w ramach której na antenach TVP, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsatu i Discovery prezentowany będzie wybrany przez internautów spot reklamowy.
Renault Polska nie zapomniało o rozstrzygnięciu konkursu, w którym nagrodą jest kolacja z Borysem Szycem (kto płaci? ;-))) ), jeśli zwycięzcą będzie kobieta, bądź zegarek z kolekcji Renault Sport, jeśli jury wyłoni laureata. Uważamy to wprawdzie za dyskryminację płci, bo co mi po zegarku, który i tak już jakiś mam… No ale na progu IV RP poprawność polityczno-obyczajowa przede wszystkim ;-)))
KG
Najnowsze komentarze