Złoty Laur został przyznany za wzorowe zarządzanie firmą i osiąganie pozytywnych wyników finansowych, nieprzerwany rozwój firmy, inwestowanie w nowe obiekty, w tym – Centrum Napraw Blacharsko–Lakierniczych. Piotr Dąbrowski, Prezes firmy Dąbrowscy Sp. z o.o., odebrał Złoty Laur podczas uroczystej gali wręczenia nagród z rąk Tadeusza Donockiego – Prezesa Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach i Wiceprezesa Krajowej Izby Gospodarczej oraz Małgorzaty Mańki-Szulik – Prezydenta Miasta Zabrze.
Wyróżnienie to jest niezwykle cenne zarówno dla mnie jak i dla całej firmy Dąbrowscy, łączy się przecież ze stałym wzrostem zaufania klientów do naszych produktów i do świadczonych przez nas usług, co jest stale priorytetem naszych działań ─ powiedział Prezes firmy, Piotr Dąbrowski.
Firma Dąbrowscy Sp. z o.o. współpracuje z Renault Polska od 1993 roku, kiedy rozpoczęto sprzedaż i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Renault. Wraz z dynamicznym wzrostem sprzedaży i rozwojem firmy w 1998 roku otworzono nowy salon, a w 1999 roku poszerzono działalność o usługi blacharskie. W roku 2000 firma otrzymała certyfikat jakości ISO 9002. W 2002 roku uruchomiono Centrum Napraw Blacharsko-Lakierniczych, którego wyposażenie pozwala na wykonywanie najbardziej skomplikowanych napraw karoseryjnych z zachowaniem norm producenta. Powstała również nowoczesna Stacja Kontroli Pojazdów. W 2005 roku firma rozszerzyła swoją współpracę z marką Renault, otwierając nowy salon Dacii. W 2007 roku rozpoczęto również sprzedaż samochodów marki Nissan.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze