Peugeot jest także partnerem operacji opracowanej przez agencję IDENIUM, opracowującej i produkującej rowery we współpracy z La Chaîne du Coeur (www.lachaineducoeur.fr/becycle) poświęconej solidarności i środowisku oraz Sylvie Burger Conseil.
Dlaczego "Be Cycle&Fashion"?
Obiekt kultu i symbol odpowiedzialnego transportu – rower, przeżywa swój "come back" w wielu dużych miastach. Bardzo trendy, staje się przywódcą nowego zaangażowanego pokolenia. Równolegle moda, luksus i design nawiązują od wielu lat odwieczny i kreatywny dialog z trwałym rozwojem.
Ponieważ dziś trwały rozwój staje się sztuką życia ale i źródłem codziennej inspiracji, jedenaście wielkich nazwisk mody oraz François Duris – odpowiedzialny za styl Couleurs et Matieres Peugeota – zaakceptowali bezinteresowne wsparcie operacji Be Cycle&Fashion opracowując symbol w najwyższym stopniu eko-odpowiedzialny: rower! Te dwanaście rowerów "fixed gear" zostało wymyślonych przez zespół Gilles’a Vidala, Dyrektora Style Peugeot, oferując poprzez Markę wsparcie tej operacji. Pracując nad tymi rowerami by stworzyć prawdziwe dzieła sztuki, kreatorzy wyrazili własną wizję mody etycznej, najnowszej, w sposób uwrażliwiający publiczność na życie trwałego rozwoju na codzień oraz w sposób kreatywny.
Wszyscy kreatorzy – partnerzy wydarzenia są na co dzień akwizytorami eko-odpowiedzialności. Biorą udział zaangażowaniem w stowarzyszenie ACT Responsible, które wspiera bardziej odpowiedzialną komunikację. Poprzez tę eko-kreatywną operację realizowaną we współpracy z Peugeotem, ACT Responsible pragnie powiedzieć wszystkim pokoleniom że trwały rozwój, daleki od wymuszonego, może być prawdziwym sposobem na życie glamour, trendy i kreatywne.
Od 2001 roku, stowarzyszenie non-profit ACT Responsible gromadzi międzynarodowe kampanie reklamowe które promują sprawy społeczne i ekologiczne. Wystawiając na całym świecie kampanie, stowarzyszenie szuka pokazania jak kreatywność reklamowa może służyć stawce trwałego rozwoju.
Kreatorzy – partnerzy "Be Cycle&Fashion" 2010:
Agatha Ruiz de la Prada – chrzestna operacji, wspiera sprawiedliwy handel i liczne organizacje ekologiczne
Kenzo Takada – filozofia eko-odpowiedzialnego życia
Marithe i Francois Girbaud – dostosowują filozofię i rozruch produkcji wokół trwałego rozwoju
Jean-Claude Jitrois – nie przemieszcza się na miejsce pracy niczym innym jak rowerem z wypożyczalni, stworzył także rozciągliwą zmywalną skórę
Karim Bonnet – doświadczenie w recyklingu w swoich kolekcjach oraz w realizacji filmu "Cotton Treck" dla SNCF, na drodze bawełny i sprawiedliwej reklamy
Ylan Anoufa – doświadczenie w recyklingu w swoich kolekcjach i obrazach
Jerome l’Huiller – działalność w tworzeniu eko-odpowiedzialnym
Antik Batik – marka etniczna i sprawiedliwy handel
Francois Duris – osoba odpowiedzialna za dział Style du Couleurs & Matieres stylu Peugeot
Elieux by Kaori Ito
Ora-Ito
12 rowerów miało swoje show w kinie Cannes i pubie Cannes
Międzynarodowy Festiwal Filmu w Cannes był pierwszym etapem wędrownej wystawy tych rowerów – kilka modeli było oficjalnie prezentowanych w Spa des Stars oraz przyjęte do ekspozycji sztuki współczesnej organizowanej przez ART AFFAIR w hotelu Intercontinental Carlton. Widzowie mogli także odkryć przedpremierowe oryginalne kreacje wymyślone przez wielkie nazwiska mody i designu.
Drugi etap – przecież festiwal filmu reklamowego Lions w Cannes jest kolejną okazją wielkiego spotkania z kreatywnością, tym razem reklamową – zestaw kolekcji dwunastu rowerów był zgromadzony i pokazany po raz pierwszy z okazji międzynarodowego festiwalu reklamy. Począwszy od 21. czerwca te prace były prezentowane podczas dorocznej wystawy we współpracy z ACT Responsible, która miała miejsce w Pałacu Festiwalowym podczas trwania całego festiwalu.
Po raz pierwszy odkąd festiwal istnieje, pokaz mody był organizowany wraz z konkursem we współpracy z Motion Network Television. W czwartek, 24. czerwca na początku wieczoru dwanaście modelek prezentowało pełną kolekcję rowerów i przejeżdżało wraz z kolekcją jesień/zima 2010/2011 domu Aline Ochoa (www.alineochoa.com), podczas wyjątkowego show swojej mody wokół basenu hotelu Majestic.
Tego wieczoru uczestnicy mogli wygrać w losowaniu jeden z tych rowerów.
Rowery będą eksponowane w czasie lata w witrynach butików poszczególnych kreatorów, w wybranych miejscach (jeszcze nie ustalonych).
Pełna kolekcja "lwich" rowerów będzie sprzedana na aukcjach na konto stowarzyszenia ACT Responsible jesienią 2010 roku. Młotek aukcyjny będzie trzymany przez mecenasa Pierre’a Cornette’a de Saint Cyr. Zdjęcia jednośladów, pełne prasowe dossier, reportaże wideo, ich tworzenie oraz wszystkie informacje dotyczące ewolucji całej operacji znajdują się na stronie www.lachainducoeur.fr/becycle
Peugeot
Peugeot jest jedyną marką posiadającą ofertę mobilności zintegrowanej zawierającą samochody osobowe i użytkowe, skutery, rowery i szeroką ofertę usług. Obecny w 160 krajach z 10 tysiącami punktów kontaktowych, Peugeot łączy wszędzie na świecie oczekiwania i emocje. W 2009 roku Peugeot sprzedał 1.852.000 pojazdów stając się pierwszą marką francuską w ilości rejestracji aut na świecie i dziesiątą marką motoryzacyjną. 50% Peugeotów sprzedanych na świecie emituje mniej niż 140g CO2/km. Mocą dwustu lat inspiracji Peugeot odnowił w 2010 roku swoją linię stylu, swoją identyfikację wizualną, uzupełnił swoją ofertę mobilności i potwierdził swoje międzynarodowe ambicje. Marka dąży do własnego rozwoju wprowadzając modele RCZ, i0n – samochód w 100% elektryczny, 408 w Chinach oraz trzy nowe modele w Ameryce Łacińskiej, a także rozwija w Europie swoją ofertę mobilności na kartę Mu by Peugeot.
O agencji IDENIUM
Agencja doradcza Relacji Prasowych i Public Relations IDENIUM została utworzona w 2000 roku i jest zarządzana przez Caroline Saslawsky. Agencja jest doceniana za swoją zdolność tworzenia idei o silnym oddźwięku medialnym.
www.idenium.com
O La Chaîne du Coeur
La Chaîne du Coeur jest pierwszą telewizją internetową związaną z ochroną środowiska, która liczy ponad 2500 reportaży online. Wyjątkowa ze względu na pomysł, ma ambicję prezentowania obrazów, aktualności humanitarnych i ekologicznych w sposób innowacyjny i pozytywny dzięki Web 2.0. Wsparta partnerstwem czterystu stowarzyszeń, la Chaîne du Coeur jest także agencją doradztwa i komunikacji odpowiedzialnej, producentem eventów i zawartości wideo.
www.lachainducoeur.fr
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
Rozwiązaniem jest Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze