W związku z wprowadzeniem nowych norm emisji spalin, marka DS Automobiles wycofuje silnik 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM z oferty modelu DS 7 Crossback. Trzeba się spieszyć, w salonach pozostały ostatnie sztuki.
Klienci nie mają już możliwości konfiguracji modelu DS 7 Crossback z silnikiem 2.0 BlueHDi. Pozostały jedynie egzemplarze dostępne od ręki. Do salonu DS Store w Krakowie pod koniec roku przywieziono ostatnie egzemplarze ze 180-konnym dieslem. Pozostało jeszcze 10 aut, w tym dwa w limitowanej wersji Louvre, którą niedawno testowaliśmy w redakcji. Artystyczne wykończenie pojazdu oraz nawiązanie do najsłynniejszego muzeum na świecie, zrobiło na testujących ogromne wrażenie, zresztą poczytajcie sami.
Jeśli nie 2.0 BlueHDi to co?
W gamie DS 7 Crossback pozostał tylko jeden silnik Diesla. Jest to blok 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM. Do wyboru mamy jeszcze trzy wersje benzynowe o mocy 130, 180 i 225 KM a także z napęd hybrydowy E-Tense o mocy 225 i 300 KM. Najmocniejszy wariant oferuje napęd na wszystkie koła.
Diesle nie mają w ostatnim czasie lekko, ich miejsce po cichu zajmują ładowalne hybrydy a marka DS Automobiles nie jest tu wyjątkiem. Grupa PSA wycofała jednostkę 2.0 BlueHDi nie tylko z gamy DS 7 Crossback, ale również z katalogu Peugeot 3008, 508 i Citroena C5 Aircross. Silnik będzie oferowany wyłącznie w Peugeot 5008 ponieważ model nie otrzyma napędu hybrydowego a przynajmniej nie na obecnej platformie. Ze względu na 7-miejscowe instalacja akumulatorów jest w dużym SUV-ie niemożliwa.
Najnowsze komentarze