Luksusowy SUV DS 7 oraz kompaktowy DS 4 to dwie najnowsze propozycje marki DS Automobiles. Kierowane do różnych grup odbiorców stanowią mocną ofertę w segmencie premium.
Klientem DS jest osoba, która chce wyjść poza utarte schematy w motoryzacji, ma swoje zdanie i nie musi oglądać się na opinie innych. Połączenie świetnego designu, ręcznego wykończenia wnętrza i wysokiej jakości materiałów tworzy samochody mocno wyróżniające się spośród podobnych do siebie ofert konkurencji. DS oddaje do dyspozycji nabywców mocne napędy, do 360 KM 4×4 włącznie, najnowszą technologię hybrydową i napędy elektryczne. Jednocześnie z modelu na model dodaje nowe możliwości i funkcje.
W przypadku DS 7 i DS 4 bardzo mocnym punktem oferty jest regulowane zawieszenie, sterowane komputerem sprzężonym z kamerą analizującą stan drogi. To wraz z noktowizorem wykrywającym ludzi i zwierzęta sprawia, że pod względem wyposażenia te auta są w zdecydowanej awangardzie.
Zobacz: DS 4 to najpiękniejszy samochód roku 2022
Ale o sukcesie DS przesądziło przede wszystkim podejście do designu i projekt wnętrza. Tu nie ma miejsca na powielanie schematów. Duch awangardy, hasło reklamowe marki, widoczne jest najbardziej w środku każdego z tych modeli. Nawet w najtańszych wersjach czuć tutaj pracę rzemieślników i artystów, wykraczających daleko poza czysto komputerowe, zimne, pozbawione ręki człowieka projektowanie. Być może właśnie dlatego po DS często sięgają ludzie wolnych zawodów, artyści, lekarze czy aktorzy.
Zobacz: DS 7 po pierwszych testach. Jakie opinie zbiera nowy luksusowy SUV?
Różnica pomiędzy motoryzacją niemiecką a francuską jest tutaj tak samo dobrze odczuwalna jak w przypadku architektury. Francuska jest pełna subtelności i detali, wysmakowana, pełna troski o wrażenia wizualne. DS sięga do tych najlepszych tradycji i przekuwa je w unikalne wnętrze, które jest nasycone takimi pomysłami. Uważna analiza pokazuje jak spójna i przekonująca jest to wizja, tworząc komfortową a jednocześnie przyjemną dla oka całość. Nie ma tu przypadków.
Zobacz: DS 7 odwołuje się do sztuki i klasyki
DS 7 to najmodniejszy segment SUV, natomiast DS 4 konkuruje w segmencie kompaktowym. I co ciekawe, podkreślają to prawie wszyscy dziennikarze, robi to skutecznie. Nawet komfort, tutaj podniesiony prawie do maksimum, jest pod kontrolą w taki sposób, aby można było tym kompaktem jeździć dynamicznie a jednocześnie nie odczuwać, jak to bywa w innych markach, uciążliwych szczególnie w naszym kraju nierówności.
Zobacz: Oficjalna strona DS Automobiles Polska
Marka DS Automobiles rozwija swoją ofertę i udaje jej się skutecznie walczyć o klienta premium. Sprzedaje się dobrze mimo niewielkiej obecności w mediach i przy prawie całkowitym braku reklam. I trzeba przyznać – z samochodów DS nie chce się wysiadać – w redakcji testujemy od roku DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem o mocy 180 KM i automatycznie skrzynią EAT8.
Najnowsze komentarze