Na potrzeby pokazu najnowszej kolekcji marki Dsquared2, który odbywał się podczas słynnego Tygodnia Mody w Mediolanie, wybieg został specjalnie zaaranżowany w stylistyce wyścigów Formuły 1. Zespół ING Renault F1 wziął udział w prezentacji kolekcji na wiosnę/lato 2008.
Dsquared2 tworzą dwaj bracia pochodzący z Kanady. Bliźniacy Dean i Dan Caten przeprowadzili się do Mediolanu w 1991 roku, aby rozwijać swoje zainteresowanie modą i stworzyć własną kolekcję odzieżową. Zadebiutowali w 1994 roku pokazem męskiej kolekcji, a w lutym 2003 roku odbył się pokaz ich pierwszej kolekcji damskiej. Pokazy Dsquared2 to zazwyczaj ekstrawaganckie multimedialne widowiska, łączące modę, sztukę i muzykę.
ING Renault F1 Team prowadzi liczne działania, które mają na celu przybliżenie Formuły 1 jak najszerszej publiczności. Pokaz mody, to doskonała okazja do współpracy z taką marką jak Dsquared2 – wyjaśniał Flavio Briatore, Dyrektor Zarządzający ING Renault F1 Team – Formuła 1, to nie tylko sport, ale również styl życia i moda. ING Renault F1 Team i Dsquared2 mają podobne wartości, są dynamiczne i dlatego uważamy, że to bardzo pozytywne doświadczenie dla obu firm.
W 2007 roku przypada trzydziesta rocznica debiutu Renault w Formule 1. W ciągu 30 lat firma siedmiokrotnie zdobyła tytuł mistrzowski w kategorii kierowców, ośmiokrotnie w kategorii konstruktorów i 113 razy zwyciężyła w Grand Prix. Team Renault zdobył również podwójne tytuły mistrzowskie dwa lata z rzędu – w 2005 i 2006 roku.
Kierowcami ING Renault F1 Team są Giancarlo Fisichella i Heikki Kovalainen. Obecnie, po zakończeniu 8 z 17 rund mistrzostw 2007, zespół zajmuje czwarte miejsce, zachowując duże szanse na zdobycie trzeciej lokaty.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze