Renault nie zapomina o swoim dziedzictwie i pokazuje najnowsze Clio w otoczeniu kultowych modeli z przeszłości.
Dzięki nowej, jeszcze bardziej asertywnej i eleganckiej stylistyce oraz szykownemu, wyrafinowanemu wnętrzu, Nowe Renault Clio rozpoczyna nowy cykl, oferując pierwszą interpretację nowego języka stylistycznego marki. Nowy przód, łączący technologię i dynamikę, całkowicie przeprojektowana sygnatura świetlna oraz napięte, precyzyjne i efektywne linie nadają Nowemu Renault Clio bardziej wyrazisty charakter.
Obecnie Nowe Renault Clio nadal jest na czasie i spełnia nowe oczekiwania klientów dzięki swojemu głównemu atutowi: w pełni hybrydowemu silnikowi E-Tech o mocy 145 KM. Łączy on przyjemność z jazdy z oszczędnością paliwa, przy znormalizowanym zużyciu paliwa na poziomie 4,2 l/100 km. Nowe Renault Clio jest również dostępne w wielu wersjach wykończenia, w tym w nowej wersji Esprit Alpine, która nadaje mu jeszcze bardziej intensywny charakter.
Zobacz: nowe samochody Renault
Wszystkie te nowości zachwycą miłośników Clio. Taka właśnie idea przyświecała twórcom tego filmu. Renault chciało zaprezentować Clio w paradzie, w otoczeniu emblematycznych starych modeli, takich jak Clio III RS Trophy, Clio V6 i Clio Williams.
Przemierzając ulice hiszpańskiej Walencji niczym supermodelka na pokazie mody, nowe Clio E-Tech full hybrid przejechało przez wiele zabytków miasta, w tym Cité des Arts et des Sciences. Dzięki nowemu designowi, nowe Clio E-Tech full hybrid nie pozostanie niezauważone, przejeżdżając przez wiele zabytków miasta, w tym Cité des Arts et des Sciences.
Aby wesprzeć i podkreślić motyw miłości do Clio w filmie, Renault wybrało muzykę „Oh l’amour” zespołu Erasure.
„Sukces Clio nigdy nie przeminął. To najlepiej sprzedający się francuski samochód na świecie i punkt odniesienia w swoim segmencie w Europie. Podeszliśmy do tego filmu jak do filmu o luksusowej marce. Wszystko jest skrupulatne: oświetlenie, lokalizacja, stylizacja. Naszym wyzwaniem było nie zawieść fanów oryginalnego Clio, a jednocześnie przyciągnąć nowych klientów, aby utrzymać się na szczycie podium” – mówi Arnaud Belloni, Chief Branding Officer ds. wszystkich marek w Grupie Renault.
Kampania trwa we Francji od 20 sierpnia 2023 r., a na arenie międzynarodowej od początku września.
Najnowsze komentarze