Renault Polska uruchomiło nową stronę internetową marki – renault.pl
Strona została zaprojektowana w technice RWD (Responsive Web Design), co oznacza, że jej wygląd dostosowuje się automatycznie do rozmiaru ekranu, na którym jest wyświetlana, np. ekranu monitora o wysokiej rozdzielczości, smartfonu czy tabletu.
Nowa platforma internetowa jest tworzona w ramach ogólnoświatowego projektu dla wszystkich rynków i marek Aliansu Renault-Nissan, w ramach którego do końca 2017 roku zostanie wdrożonych ponad 300 stron.
Nowa strona Renault Polska została przygotowana w ramach ogólnoświatowego projektu prowadzonego dla wszystkich rynków i marek Aliansu Renault-Nissan. LESS IS MORE to motto projektu Helios, który jest kolejnym krokiem w digitalizacji marki. Celem prowadzonego projektu jest standaryzacja i uproszczenie stron marek Aliansu Renault-Nissan.
Nowa strona jest efektem blisko 9-miesięcznej pracy wielu zespołów w Renault Polska i Renault SAS. Jej zalety poza responsywnością to przede wszystkim nowa uproszczona struktura menu oraz ścieżka klienta, nowe formularze kontaktowe, nowa wyszukiwarka dealerów, łatwy dostęp do informacji o ofercie modeli Renault, a także wszystkich usługach oferowanych przez Renault. Strona jest także platformą w pełni interaktywną z Social Mediami (Facebook, Instagram, YouTube), posiada interaktywną zawartość, oferuje dostęp do specjalnych animacji i plików wideo oraz możliwość czatu online. Nowa strona renault.pl umożliwi również personalizację treści i ofert w połączeniu z nowym portalem My Renault.
W przyszłym roku nowa strona pojawi się także dla maki Dacia.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze