Wkrótce, bo już w pierwszym kwartale 2016 w polskich salonach pojawiają się nowy DS 4 i DS 4 Crossback. Z tej okazji marka rozpoczyna w Europie awangardową kampanię reklamową, zatytułowaną „The DS Writer”*. Zrealizowana we współpracy z agencją PUBLICIS la Maison, kampania doskonale wyraża postępowy charakter DS Automobiles, również poprzez wybór jej nowego ambasadora, którym został Joël Dicker – autor bestsellera „La vérité sur l’Affaire Harry Quebert”(„Prawda o sprawie Harry’ego Queberta”). Obejmie ona składający się z pięciu odcinków serial dostępny w Internecie oraz publikację noweli, napisanej przez Joëla Dickera specjalnie na tę okazję. Będzie ona dostępna wyłącznie dla tych, którzy odbędą jazdy próbne Nowym DS 4 lub DS 4 Crossback.
W kilka tygodni po premierze na Salonie Samochodowym we Frankfurcie, Nowe modele DS 4 i DS 4 Crossback można będzie zobaczyć w kampanii reklamowej „The DS Writer”, która dziś wystartowała na rodzimym francuskim rynku.
Najnowsze modele DS AUTOMOBILES – Nowy DS 4 i DS 4 Crossback – wyróżnia awangardowa stylistyka i wyrafinowanie, a także zaawansowe technologie i niezwykle wysoki poziom komfortu jazdy. Oba modele zwracają uwagę nową osłoną chłodnicy tzw. „DS Wings”, stanowiącą nowy znak rozpoznawczy Marki.
DS4 to mocny i wyrafinowany hatchback, o unikatowych możliwościach personalizacji, i stylistyce, z kolei DS 4 Crossback – to luksusowy, uniwersalny w charakterze samochód dla aktywnych, z wyrazistym stylem i wyżej usytuowanym miejscem kierowcy.
W chwili, gdy rusza sprzedaż nowych modeli we Francji, DS AUTOMOBILES rozpoczyna kampanię reklamową obu modeli, która odegra ważną rolę w historii młodej Marki. Zostanie ona również wprowadzona w innych krajach europejskich.
Z tej okazji Marka opracowała, we współpracy z agencją Publicis la Maison, kampanię „The DS Writer”, doskonale wpisującą się w awangardowy charakter DS Automobiles, której tematem przewodnim jest „Nowy DS 4 i jego kierowca. Źródło nieskończonej inspiracji”. Kampania, prowadzona głównie w mediach cyfrowych, opiera się na niespotykanym rozwiązaniu, które ma zapewnić nam niezwykłe zaskakujące doświadczenie, zapewniające ucieczkę od codzienności. Jest nim powieść-nowela.
Twarzą kampanii i ambasadorem Nowego DS 4 i DS 4 Crossback będzie Joël Dicker, autor bestsellerowej powieści „Prawda o sprawie Harry’ego Queberta”. Obok Nowego DS 4, będzie on głównym bohaterem internetowego serialu, utrzymanego w klimacie thrillera.
Obejmujący pięć odcinków serial opowiada historię pisarza Joëla Dickera, który wobec ogarniającej go niemocy twórczej, decyduje się wyruszyć na poszukiwanie inspiracji za kierownicą swojego Nowego DS 4. Swoją podróż – ucieczkę od codzienności, rozpoczyna w Paryżu, by zakończyć ją w Schwarzwaldzie w Niemczech. Kolejne odcinki pokazują proces twórczy Joëla , który pisze swoją następną powieść. Nowy DS 4 odgrywa w nim ważną rolę. W kluczowych momentach wyprawy pisarz wykorzystuje innowacje samochodu jak np. funkcję Apple CarPlayTM , dzięki której może bezpiecznie notować pomysły, nie wypuszczając kierownicy z rąk. Rozpoznają je jedynie czytelnicy noweli „Pour les Initiés uniquement” („Wyłącznie dla wtajemniczonych”).
Nowela została stworzona specjalnie dla Marki przez Joëla Dicker’a w ramach współpracy z DS AUTOMOBILES. Kolejne rozdziały będą udostępniane on-line, w miarę ukazywania się odcinków serialu, natomiast wersja książkowa będzie oferowana wyłącznie klientom, którzy wezmą udział w jazdach próbnych Nowym DS 4 lub DS 4 Crossback.
Zwiastun „The DS Writer” i kolejne odcinki serialu, który będzie emitowany od 4 do 13 listopada 2015, są już dostępne na www.nouvelleDS4.fr **.
Teraz publiczności pozostaje tylko pójść w ślady Joëla Dickera i siąść za kierownicą Nowego DS 4 lub DS 4 Crossback, by poczuć przypływ natchnienia.
#DSWriter
*The DS Writer = pisarz DS
**Adres dotyczący Francji. W każdym kraju w momencie debiutu rynkowego nowych modeli zostanie podany odpowiedni adres.
JOËL DICKER:
Szwajcarski pisarz, piszący w języku francuskim. Urodzony w Genewie w dn. 16 czerwca 1985 r. Pisanie jest jego pasją od najmłodszych lat.
W 2005 r. otrzymał międzynarodową nagrodę dla młodych autorów za nowelę „Le Tigre” („Tygrys”).
W 2010 r. powieść „Les derniers jours de nos pères” przyniosła mu Nagrodę Pisarzy Genewskich.
W 2012 r. ukazała się „Prawda o sprawie Harry’ego Queberta”. Powieść ta została przetłumaczona na 40 języków. Wydana w 60 krajach sprzedała się w ilości 3 milionów egzemplarzy.
We wrześniu 2015 r. ukazała się powieść „Le Livre des Baltimores”. Nr 1 na liście bestsellerów we Francji (źródło: http://www.edistat.com/palmares.php)
Więcej informacji o tej emocjonującej kampanii cyfrowej: www.nouvelleDS4.fr
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O KAMPANII REKLAMOWEJ NOWEGO DS 4 & DS 4 CROSSBACK :
Reklamodawca: Marka DS
Agencja reklamowa: PUBLICIS La Maison
Dyrektor kreatywny: Anne de Maupeou, Dimitri Guerassimov, Fabien Teichner
Dyrektor kreatywny ds. cyfrowych: Lionel Bui
Kierownik projektu: François Prost
Copywriter: Julien Sens
Dyrektor artystyczny: Roman Vychnevsky, E.Holzgraph
Dyrektor artystyczny ds. cyfrowych: Samantha De-Biasi
Dyrektor artystyczny ds. publikacji: Dune Collet
Copywriter ds. publikacji: Maxime Dos-Santos
Projekt DTP: Karine Villalon
Osoby odpowiedzialne w Agencji: Charles Georges-Picot, Alberto Scorticati, Alexis Delwasse, Alice Boulard, Margot Paquien, Noëlla Neffati
Dyrektor ds. strategicznego planowania: Nicolas Levy
Specjalista ds. planowania strategicznego: Séverine Bavon
Specjaliści ds. obsługi klienta: Arnaud Ribault, Jules Tilstone, Pénélope Yeatman Eiffel
FILMY
Reżyseria: D.A.R.Y.L
Wytwórnia filmowa // Studio: Standard
Producent: Julien Pasquier
Producenci TV: Guillaume Delmas, Cléo Ferenczi
Koprodukcja dźwiękowa: Prodigious, THE
Producent dźwięku: Clémens Hourriere, Boris Nicou, Anthony Leblond, Jérôme Alquier, Alexandre Rabia
Marka DS
Francuska marka rodem z Paryża. Oficjalnie powstała 1 czerwca 2014 r. Jej celem jest powrót francuskich samochodów do segmentu premium. Marka DS, czerpiąca z tego, co najlepsze we francuskim know-how, podtrzymuje tradycje innowacyjności, elegancji i stylu, odziedziczone po modelu DS z 1955 roku. Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele DS 3, DS 3 CABRIO, Nowe DS 4, DS 4 CROSSBACK, Nowe DS 5, DS 5LS i DS 6. Marka oferuje samochody wyróżniające się wyjątkowym stylem, wyrafinowanymi detalami, szlachetnymi materiałami i zaawansowanymi technologiami, a także hybrydowym układem napędowym z silnikiem wysokoprężnym Hybrid 4×4, oferowanym w Nowym DS 5. W Europie samochody marki DS można kupić w DS Store lub w salonach sieci CITROËN dysponujących oddzielną powierzchnią ekspozycyjną dla nowej marki. DS oferuje swoim klientom możliwość poszerzenia kontaktu z marką poza sam produkt dzięki ofercie ekskluzywnych usług premium i przynależności do klubu DS PRIVILÈGE. Od swojego debiutu rynkowego do dnia dzisiejszego marka sprzedała ponad 580 tys. samochodów. www.driveDS.com
Śledź aktualne informacje o DS na: @DS_Official
Agencja PUBLICIS La Maison
Agencja PUBLICIS La Maison powstała dzięki współpracy Google, Condé Nast i agencji Publicis Groupe wyspecjalizowanych w kampaniach cyfrowych. Jej celem jest udostępnianie luksusowym markom informacji o tendencjach rynkowych umożliwiających planowanie działania, a także produkcja i lokalizacja treści w skali globalnej oraz śledzenie zmian zachodzących w technologiach cyfrowych.
PUBLICIS La Maison wspiera marki premium i luksusowe i pomaga im stawić czoła rozlicznym wyzwaniom dnia dzisiejszego, by mogły lepiej zrozumieć konsumentów na wschodzących rynkach, walczyć z globalną konkurencją i nadążać za nieustannymi zmianami w świecie cyfrowych technologii i możliwości ich wykorzystania.
Agencją PUBLICIS La Maison kieruje Charles Georges-Picot, CEO Publicis 133 i agencji Marcel, ekspert w zakresie marketingu wyrobów luksusowych. Raul Martinez, Dyrektor artystyczny Vogue USA, współzałożyciel i Chief Creative Officer AR, odpowiada za kreację. Zespół Google wyspecjalizowany w produktach luksusowych pomaga w wyszukiwaniu opinii i informacji o nowych trendach.
źródło: DS Polska
Najnowsze komentarze