Chat with us, powered by LiveChat

Nowy Peugeot e-208 wchodzi na polski rynek – jaka cena?

5 2 025

Na polskim rynku zadebiutował nowy Peugeot e-208. Konkurent Renault Zoe będzie oferowany w cenie porównywalnej z Oplem Corsą-e, która rozpoczyna się od 124.900 zł.

Nowy Peugeot 208 powstał na modułowej platformie CMP, która umożliwia wykorzystanie trzech rodzajów napędu: benzynowego, wysokoprężnego oraz elektrycznego. Początkowo na polskim rynku zadebiutowała wersja spalinowa, którą w wersji Like można zamówić w cenie rozpoczynającej się od 53.900 zł. Do oferty wreszcie dołączył model elektryczny. Aby znaleźć się w posiadaniu Peugeot e-208 z napędem alternatywnym trzeba przeznaczyć ponad dwa razy więcej niż za 208 z silnikiem PureTech. Model został wyceniony na 124.900 zł.

Cena dotyczy bazowej wersji Active e-208, która jest oferowana w kolorze nadwozia Żółty Faro. Za barwę Biały Banquise zapłacimy 600 zł, natomiast charakterystyczne niebieskie nadwozie z folderów reklamowych wiąże się z wydatkiem 2900 zł. Francuski model z napędem elektrycznym został wyceniony prawie na równi z nowym Oplem Corsą-e, który kosztuje w polskich salonach 124.490 zł.

Napęd Peugeot e-208 pochodzi od silnika elektrycznego o mocy 100 kW (136 KM) oraz maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm. Jednostka umożliwia rozpędzenie małego hatchbacka od 0 do 100 km/h w czasie 8,1 sekundy i uzyskanie prędkości maksymalnej 150 km/h. Samochód posiada akumulator o pojemności 50 kWh a jedno ładowanie wystarcza, by model Peugeota pokonał trasę do 340 km.

Peugeot e-208 jest oferowany w czterech wersjach wyposażenia: Active, Allure, GT Line oraz GT. W standardowym wyposażeniu Peugeot e-208 Active znajdziemy radio z mp3, USB, 6 głośnikami i Bluetoothem, a także 7-calowy ekran dotykowy. Model posiada funkcję Mirror Screen kompatybilną z systemami Apple Carplay i Android Auto.

W wersji Allure wycenionej na 130.300 zł do wyposażenia dodano jednostrefową klimatyzację automatyczną, światła tylne LED, Peugeot i-Cockpit 3D oraz czujniki parkowania z tyłu. Peugeot e-208 GT Line posiada dodatkowo fotele przednie sportowe, reflektory przednie Peugeot Full LED z LED-owymi kierunkowskazami, Pakiet VisioPark 1 oraz czujniki parkowania z przodu. Cena wersji GT Line wynosi 137.800 zł. Topowy wariant pojazdu GT wyceniony na 146.800 zł otrzymał dodatkowo tapicerkę z alcantary Greval połączonej ze skórą ekologiczną.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
4 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
ZenonSzpaginsebRoman Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Roman
Gość
Roman

Brawo generalny importer Peugeot Polska! Cena została skalkulowana na poziomie przy jakiej nabywca tego samochodu będzie mógł skorzystać z państwowej dopłaty w wysokości 30% ceny pojazdu. Program dopłat ma być ponoć uruchomiony od stycznia 2020 r. Oznaczać to będzie, że cena elektrycznego Peugeota w podstawowej wersji wyposażenia będzie wynosić dla indywidualnego nabywcy 87 tys. 430 zł. Jak widać ustalona przez Opel Poland cena podstawowej wersji elektrycznej Corsy stała się niejako katalizatorem i dla Peugeota. Miejmy nadzieję, że i Renault ze swoim najnowszym elektrycznym Zoe pójdzie tą samą drogą. Będzie wówczas realna możliwość wyboru spośród kilku marek. Ciekawe jak na to… Czytaj więcej »

seb
Gość
seb

87 tys – wszystko pięknie tylko po 8 latach gwarancji trzeba kupić kolejne nowe auto. Ciekawe dla kogo te auta

Szpagin
Gość
Szpagin

Niestety, podstawowa wersja nie posiada ładowarki 3-fazowej ani gniazda ładowania prądem stałym, co znacznie ogranicza użyteczność samochodu. Dokupienie jednej z tych opcji spowoduje utratę możliwości ubiegania się od dopłatę. Choć z drugiej strony, pojawiają się już głosy, że dodatki będzie można wrzucić w cenę opon zimowych ;)

Zenon
Gość
Zenon

Pod salonem już stoi kolejka !!!

Roman
Gość
Roman

Nie jest to tak! Podstawowa wersja posiada wbudowaną ładowarkę jednofazową o max mocy 7,4 kW 230 V 32 A co pozwala na swobodne korzystanie z tzw. półszybkich ładowarek. Zaś co do ładowania prądem stałym to elektryczny Peugeot posiada standardowo gniazdo przyłączeniowe CCS Combo 2, które zapewnia zarówno możliwość podłączenia do ładowarki prądu przemiennego (AC) lub do ładowarki prądu stałego (DC) nawet o mocy 100 kW (jeśli takowe są oczywiście dostępne). W typowych warunkach domowych można natomiast zainstalować gniazdo elektryczne jednofazowe Legrand GreenUp które pozwala przez wiele godzin pobierać prąd o natężeniu 13 A i napięciu 230 V.