Na zimowy test do redakcji Francuskie.pl przyjechał Peugeot e-308. Samochód wyposażony jest w silnik o mocy 156 KM oraz akumulator o pojemności 54 kWh.
Peugeot 308 to jeden z najlepiej wyglądających kompaktów na rynku. Z nowoczesnym nadwoziem znakomicie współpgra świetne wnętrze, spójnie zaprojektowane i dające poczucie obcowania z materiałami wysokiej jakości. Pierwsze kilometry z testowym samochodem już za nami, średnie zużycie energii w mieście wyniosło 19,2 kWh przy używaniu wszystkich funkcji samochodu z podgrzewaniem foteli włącznie – na razie na krótkich trasach i bez żadnej ekonomicznej jazdy.
Peugeot 308 to ciekawa propozycja w segmencie aut kompaktowych. Oferowany jest z kompletną gamą napędów, w tym można go zamówić z silnikiem blueHDi o mocy 130 KM. Najtańsza wersja z wyposażeniem Active Pack oferowana jest za 115 tysięcy zł, ale biorąc pod uwagę aktualne wyprzedaże na 308 można uzyskać bardzo korzystną ofertę i nawet kilkadziesiąt tysięcy zniżki – tu zachęcamy do kontaktu z najbliższym salonem Peugeot.
Pierwsze wrażenia po niecałych 200 kilometrach jazdy jest pozytywne: bardzo dobre wyciszenie, dynamiczny napęd, przyjemne sprężyste i komfortowe zawieszenie. Chce się jeździć. W warunkach miejskich 308 sprawuje się znakomicie, jest zwinny, szybki, dynamiczny – aktywny tempomat działania płynnie.
W ramach naszego testu zamierzamy jednak wystawić auto na cięższą próbę – przed nami przejazd w zimowych warunkach autostradą oraz wyprawa do zaśnieżonych lasów. Podsumowanie tego wszystkiego znajdzie się za tydzień na naszych łamach.
Skonfiguruj swojego Peugeot 308 teraz
Najnowsze komentarze